99 روز تا کنکور 1400...

هیچ وقت فکر نمی کردم خوابم در شبانه روز فقط بین شش هفت ساعت بشه. تازه کمتر هم باید بکنمش. 

ساعت مطالعه م فیکس رو دوازده و من دپرس ازین که بیشتر نمیشه...

برای کسی مثل من که دیر شروع کرد و تغییر نظام بود و سه ساله پشت کنکوره، ساعت مطالعه ی بالاتر قوت قلبه.

یک سوم مباحث کنکورو تا نهایتا آخر هفته ی دیگه تموم میکنم. تقریبا تموم شده ولی باید به تسلط برسه و تست زده بشه.

بعد تا بیست و چهارم پنجم یازدهم رو ببندم و بعدش هم دوازده...

تو این بین هم همه ش مرور و مرور و مرور. اگه تا اخر اردیبهشت تموم کنم قطعا یه ماه و نیم برای جمع بندیم کافیه. چون هیچ چی رو نمیذارم از یادم بره.

هر شب و روز دارم مرور میکنم...

ترس از نرسیدن مثل خوره به جونم میوفته و برای فرار ازش درس میخونم...

هیوا...چهارمین ساله... سربلند کن خودتو...

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان