باز علی موند و حوضش !

 همه دارن میرن و علی مونده و حوضش! یکی از دوستام با معدل پایین تر از من پذیرش پزشکی گرفت و قراره بره خارج. من نمیخوام با این اوضاع دلار چنین فشاری رو به خانواده تحمیل کنم... پس باید بمونم و بسازم ... دوستم که مجارستان داروسازی میخونه بهم گفت معدلت خوبه و برای دانشگاه Bologna اپلای کن و حتی امکان داره بورست کنن. حالا کو تا وقت پذیرش این دانشگاه برای 2022 ... دانشگاه ها 2021 شون رو بستن دیگه ...
برام اهمیت نداره ایتالیا باشه ترکیه باشه کره ی جنوبی باشه یا هر جای دیگه. فقط اینجا نباشه.هعیییی
فعلا باید بچسبم به همین کنکور چون با این اوضاع دلار قید خارج رفتن بدون بورسیه رو باید زد.
شاید بگید طرف این همه سال پشت کنکوره تازه چرت هم میگه . نه این طور نیست. واقعا رزومه ی خوبی دارم ... متاسفانه با کنکور و تست زدن کنار نیومدم . از طرفی هم بورس شدن برای undergraduate  ها کار اسونی نیست...
چی بگم والله ... فعلا این کنکور رو بدم حداقل همین جا پزشکی بیارم و بعد که مستقل شدم فکر رفتن کنم ...
ولی.. این کشور نیست که برای ما ساختین آقایون...


گایز یادتونه قبلا از پسرک آفتاب و مهتاب ندیده ی دانشجوی پزشکی که همسایه مونه و همه ش رو مخمه گفته بودم ؟!
صاحبخونه ش میخواد خونه رو بفروشه این هم قراره پاشهههههه
تنکککک گاد !!
پ.ن : دلتون نسوزه ها :/ وضع مالیشون خیلی هم خوبه پسره هم شاسی بلند داره :| قرار نیست تو خیابون بخوابه :|

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان