جوگیری

من خیلی آدم هیجانی ای هستم و خیلی به مسائل واکنش نشون میدم.
مخصوصا تو فضای مجازی.
وقتی چیزی میره روی اعصابم فوری استوری میکنم و غر میزنم . در اکثر مواقع هم هیچ طولی نمیکشه و پاکش میکنم.
هر چیزی ها ! هر چیزی !
قبلنا بدتر بودم. من حدود 90 درصد پیجم انگلیسیه. انگلیسی مینویسم. استوری هام هم همین طور. بارها میشد یکی میومد متلک مینداخت بهم ، مثلا میگفت باشه فهمیدیم بلدی ،یه ترم زبان رفتی آدم شدی و.... به تک تکشون واکنش نشون میدادم و استوری می کردم تو کی باشی که نظر بدی و من نیازی به اثبات ندارم و اینا ( قبول دارم این کار یکم ادم رو پایین میاره.)
کلا بسیار ادم هیجانی ای هستم
راجع به هرچیزی هم که ذهنم رو درگیر کنه مینویسم
اصلا شاید همین پست هم که گذاشتم بعد پاکش کنم! 
امروز یکی از دوستای نزدیکم بهم گفت خیلی جوگیری! ادم استوری هات رو میبینه خنده ش میگیره :/
خیلی حتی همین روی اعصابم رفت :/
خیلی زیاد:/

۲ نظر
آلاء ..
۰۸ مرداد ۱۴:۲۲

منم اینجوری بودم

کافیه یه مدت بگی خو که چی!!!

اون لحظه تصمیم نگیر اصلا

پاسخ :

دقیقاااااا
😂مهسا😂 اا
۱۲ مرداد ۲۱:۰۶

اگه بتونی نسبت به همه چیز بیخیال باشی خیلی بهتره ولی خب من خودم وقتی ناراختم از چیزی یا عصبانیم باید حتما با یکی حرف بزنم وقتی حرف میزنم اروم میشم ولی بعدش خیلی پشیمون میشم که چرا حرف زدم

پاسخ :

منم دقیقا همین شکلی ام :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان