در باب خارجه!

امروز اومدم بعد از مدت ها گریز آناتومی ببینم . تقریبا بعد از یه سال. اخرین باری که دیده بودمش اوایل زمانی بود که سرطان عمه م تشخیص داده شده بود و از شانسمم اواسط فصل 5 سریال بود که ایزی استیون میفهمه سرطان داره. از اونجایی که مبتلا به خودآزاری هستم نشستم و نگاه کردم و افسردگیم واضطرابم و هیپوکندریام بدتر شد.از همون موقع ندیدم و ترک کردم این سریال رو.

امروز اومدم شانسکی یه اپیزود زدم. دلم تنگ شده بود براش.احتیاج به انگیزه داشتم. اما بیشتر از نیم ساعت نتونستم نگاه کنم. نمیدونم چرا با اینکه سریال فوق العاده ایه اما دیگه جذبم نمیکنه ! سریال های پزشکی کره ای رو خیلی بیشتر ترجیح میدم الان !!!!!

پ.ن: یه چیزی که خیلی تو سریال های امریکایی اذیتم میکنه بی بندو باری بیش از حدشونه .من آدم مذهبی ای نیستم. اما با زندگی بدون چهارچوب و بدون تعهد به شدت مخالفم و نمیتونم تحمل کنم. تو سریال هایی که دیدم اکثرا شخصیت ها از همین بی بند و باری و بدون چهارچوب بودن ضربه می خورن. اگر که خودشون قبول دارن این آسیب ها رو و به وضوح هم نشون میدن ،درک نمی کنم که چرا روز ب روز تبلیغ بیشتری برای چهارچوب نداشتن میکنن!

نمی گم این جا گل وبلبله ها!از نظرخود من ما هم از اون ور بوم افتادیم ! 

من با جفت اینا مشکل دارم .ولی با اونا بیشتر و بیشتر مشکل دارم !


۳ نظر
گربه بزرگ
۲۸ فروردين ۰۳:۲۴

دقیقا از همینِ سریالای امریکایی بدم میاد خیلی صحنه محورن:|

یکی از کلیشه های سوپر تکراری هم جفت گیری تو اتاق استراحته:| نکنین بابا نکنین:( نگاهم به اتاق استراحت لکه دار شد:\

good doctor رو دیدی؟ دختره همزمان که با یکی می خوابید با اونیکی لاس میزد(سرش را به میز می کوبد) اینو با اقتباس از یه درامای کره ای ساختن موندم کره ایشم ازینا داشت یا نه؟!

پاسخ :

وای اره دقیقا ...!
کدوم درامای کره ای ؟ نمیدونم ندیدم انگار. ولی اکثر دراما پزشکی ها شون رو دیدم اصلا این شکلی نبودن ! من از دوست کره ایم که پرسیدم گفت کره هم از نظر ج.ن.س.ی کشور آزادیه اما بی بند و بار نیست. واقعا هم همین طوره و فرهنگ بالایی نسبت به امریکا دارن . فکر کنم خودت کی درامر باشی .اگه دقت کنی فیلم هاشون واقعا ص.ح.ن.ه های خیلی خیلی خیلی محدود داره. در واقع اصلا نداره. و همه ی دراما ها هم اولش +15 خورده ! با اینکه واقعااااا چیزی نداره!

A -
۲۸ فروردين ۰۹:۲۰

منکه این تیپ فیلم هارو نگا نمیکنم ولی بنظرم طبق چیزی که نوشتی اینا دارن غیر مستقیم نشون میدن اگه هیچ چارچوبی نداشته باشن چی میشه و هشدار میدن یجورایی. اینکه تبلیغ نیس. توی سریال های ترکیه هم اینطوریه که همه از همدیگه حامله میشن و اخرش نشون میده خیانت چه نتیجه ای داره. اینطوری بنظرم میخواد بفهمونه به مردمش که خیانت زندگیشون رو مثلا داغون میکنه

پاسخ :

نه منظورم این نبود که این فیلم ها دارن تبلیغ میکنن.قبول دارم که نگاه نقادانه دارن . منظورم صنعت های دیگه ی آمریکاست. مثلا یه نمونه ش همین صنعت پ.و.ر.ن که روز به روز داره پیشرفته تر میشه و یا خیلی چیز های دیگه که بی بند و باری رو تبلیغ میکنه. منظورم اینه که رفتاراشون ضد و نقیضه.

گربه بزرگ
۲۸ فروردين ۱۴:۱۶

اسم کره ایش هم good doctor بود. پزشکه اوتیسم داره.

احتمالا به خاطر اینه که از شبکه های رسمی تلوزیون پخش میشه. 

 شاید فیلمای سینمایی صحنه های ناجور داشته باشن و اونم نه همشون.

 

پ.ن: کیدرامر و کیپاپرD:

پاسخ :

اهان اون .من خودکره ایش رو دیدم .نه بابا. بنده خدا اون سریال خیلی اوکی بود !!!!اصلا چنین چیزی نداشت!!!
اره بعضی از  فیلم سینمایی هاشون صحنه ی ناجور داره. معمولا تو هر کشوری سینما از تلویزیون ملی ازاد تره .ولی در کل واقعا حتی قابل قیاس با ناجور بودن سینما تلویزیون امریکا نیست به نظرم .
پ.ن : خوشبختم ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان