بی مسئولیتی

هیچ وقت تو زندگی اولین انتخاب پدرم نبودم .همیشه ترجیح دادم که از جنبه ی مالی ازش حمایت نشم و عوضش از نظر روحی پشتم باشه...
من حتی یک بار ،حتی یک بار با پدرم درد و دل نکردم. همیشه همه چی رو ریختم توخودم و خودم با افسردگیم کناراومدم. پدرم حتی تا ماه ها خبر نداشت من هر هفته مشاوره میرم و هرماه روانپزشک و تحت درمان با دوز بالایی از فلوکستین و بوسپیرون بودم. 
پدرم هیچ وقت نفهمیدم که من شب ها خوابم نمیبرد و وسط شب panic attack داشتم و تا صبح از ترس به خودم میلرزدیم.
پدرم بعد از اینکه فهمید تحت درمانم هیچ وقت ساپورتش رونشون نداد و هر بار طعنه زد که بذار کنار... حتی یک بار سعی نکرد باهام درد و دل کنه ،حتی یک بار ننشست جلوم و بگه دخترم با من حرف بزن .... حتی یک بار .... به خدا به پیر به پیغمبر حتی یک بار هم نگفت...
اما برای دختر عمه م همش بود....همش هست... همش پای درد ودل هاش میشینه ..همش ازنظر روحی ساپورتش میکنه... تمام پیام های تلگرامشون رو یواشکی خوندم... و اشک ریختم ... چرا من نه ؟ چرا برای ما اینقدر وقت و انرژی نمیذاره ؟
چون به من پول توجیبی میده دیگه در حقم پدری روتمام کرده؟ 
من ازش راضی نیستم... برای تمام وقت هایی که میتونست کنارم باشه و نبود. برای تمام اشک ها و سختی ها وپانیک اتک هاییی که تنهاییی تحمل کردم... برای تموم "درست میشه" های که میتونست بگه و نگفت...
الان از درون دارم اتیش میگیرم که تو این اوضاع رفته به خانوادش که شهر کناری و یکی از الوده ترین شهرهای گیلانه سر بزنه ... اون هم خانواده ای که حتی شعورشون نمیرسه بهداشت رو تو این شرایط رعایت کنن... خودش هم بدون ماسک و دستکش و الکل رفت.... من اگه چهار ماه مونده به کنکور چیزیم بشه یا مادرم یا خواهرم یا حتی خودش چیزیش بشه چه خاکی تو سرم بریزم ؟
من هیچ وقت نمیبخشمش...
هیچ وقت ....
اونقدر عصبانی و ناراحتم که ...
۳ نظر
بهامین ツ
۲۲ اسفند ۱۳:۵۹

الهی😔

بنظرم با پدرت صحبت کن از انتظاراتت بگو 

یه درصد  فکررکن پدرت از نگاه خودش مطمئنن تمام حق پدری ادا میکنه 

پاسخ :

اره خوب مشکل اینجاست همش که خودش چنین فکری میکنه....
بگذریم... اون ماجرا هم گذشت خداروشکر....
شاسوسا ..
۲۹ اسفند ۱۴:۱۲

سلام هیوای عزیزم سال نوت پیشاپیش مبارک!

برات یه عالمه خوشبختی ارزو میکنم.

امیدوارم امسال به تموم ارزوهای قشنگت برسی😍

پاسخ :

سلام شمیم قشنگم 
دلم خیلی تنگ شده بود برات ♥
ببخشید از پاسخ انقدر دیرم ...
سال نو رو پساپس تبریک میگم و امیدوارم بهترین سال برات باشه ♡

هیوا جعفری
۰۱ فروردين ۲۳:۳۳

عزیزم. نمی دونم چی بگم 

امیدوارم همه چیز درست بشه

پاسخ :

منم همین طور :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان