اصن من قهلم ://///

بیشتر از اینکه برای امتحان فردا استرس داشته باشم برای بعدش که قراره خونه پدربزرگ سر بزنیم استرس دارم !
البته خطر اینکه عموم هم ببینم وجود داره و در اون صورت حتما احتیاج به احیای قلبی پیدا خواهم کرد :/ موندم آیا تو خونه ی پدربزرگم اپی نفرین پیدا میشه یا نه ؟!!! :/
+نصفه شبی نیمکره ی راست و چپ مغزم دارن با هم سر این بحث میکنن که دکتر شپرد سریال لاست هندسام تر و جنتلمن تره یا دکتر شپرد آناتومی گری ؟!!! 
+با همون منطق جمله ی قبلی همزمان با اون الان داره آهنگ آسه آسه ریسه ریسه تومغزم پلی میشه:/
+احساس میکنم شاهرگ اینترنت رو زدن و الان بعد هفت روز اون شاهرگ رو بخیه زدن اما غافل از اینکه همه خون خالی شده :/ اگه اخرش اینا دست به دامن کشورای دیگه نشدن بگن عامو ما یه غلطی کردیم گیر کردیم میشه بیاین اینترنت ما روبرامون وصل کنید ؟! 
+خبرگزاری ایکس اومده نوشته اینترتت شهر فلان و فلان و فلان وصل شده و مردم شهر فلان و فلان و فلان یه عالم زیرش کامنت گذاشتن چرت نگو :/ 
خداییش وقتی مردم رو خر فرض میکنن حال آدم گرفته میشه !!!!
+چه پولی از این قطعی اینترنت اپراتور ها و مخابرات به جیب زدن خدا میدونه ! امروز چک کردم دیدم حدود 50 گیگ اینترنت ما فردا تموم میشه...!
+تازه دارم احساس مردم کره ی شمالی رو درک میکنم :/ 

۳ نظر
آندرومدا :)
۳۰ آبان ۲۳:۴۰

مردم کره شمالی اینترنت ندارن؟ :| واقعا؟ 

پاسخ :

اینترنت ملی دارن فقط
Tatsu
۳۰ آبان ۲۳:۵۹

هنوز، روزای خوبمونه !

بدتر ازینا در انتظارمونه

پاسخ :

هعی:(
reza
۰۱ آذر ۰۰:۰۱

دزموند و sayer از سپرد خوشتیپترن :)

پاسخ :

اره :) اما من دوتا شپردها رو مقایسه کردم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان