از قضا سرکنگبین صفرا فزود...!

اصلا حوصله ی خودمم ندارم و دوست دارم آزمون فردا کنسل شه !!!!

ایشالله بشه !!!!

میشه خدا یعنی ؟!!!

دوست دارم فردا رو تا لنگ ظهر بخوابم...!

+ از اینکه به 17 تکه ی نا مساوی به دست مامان تبدیل بشم جرئت نمی کنم آزمون فردا رو جیم بزنم:/ ولی خداییش فردا حوصله آزمون نیست.اونم بعد یه هفته قطعی اینترنت که دسترسی من رو به خیلی از منابعم قطع کرد :/  تازه همین دیروز فهمیدم که اگه آدرس سایت های ایرانی رو بزنی باز میشن ! فکر میکردم همه قطعن !

یادم باشه آدرس ها رو بوکمارک کنم ازین به بعد :/

خلاصه اینکه حوصله ی آزمون فردا نیست و ملالی هم نیست اگر گند بزنم. همینقدر ریلکس. میخوام بعد از دوماه استرس و خرخونی یه روز هم باشه که بیخیالی عالم وجودم رو بگیره :/

+ سایت ایرانی ها وصل میشه ولی چرا نمیشه چیزی دانلود کرد ؟!!!!!! راهی بلدید شما ؟!!!

+ اینترنت هم بردارید ملی کنید ! نو آفنس اصلا!!!! به خدا اگه اکسیژن هم الان ازمون بگیرید من شکایتی ندارم ! راحت میگیرم میمیرم ! دیگه از این زندگی که هر لحظه" سرکنگبین صفرا می افزاید" که بهتره ، نیست ؟!!!

۳ نظر
لاله :)
۳۰ آبان ۱۳:۳۱

منم موافقم شورای امنیت ملی بخاطر صلاحمون یکاری کنه دیگه نفسم نکشیم !

مرگِ آسان😑

پاسخ :

لالهههههههههههههههههه
برگشتییییییییییییکجابودی دختررررررررر بی مرفتتتتتتتتت
لاله :)
۳۰ آبان ۱۳:۴۷

همینجا یه گوشه نشستم و ناراحت گونه پست های تورو میخوندم و نمیدونستم برای آروم شدنِ عزیزمهربونم چی بگم...

رفتم که کمتر غرهای عالمو بنویسم اونم طولااانی:)



به این نتیجه رسیدم به خواسته هامون برسیم یا نرسیم دیگه دست خودمون نیست

فقط یکاری کن شرمنده خودت نشی... دیگه خودتو بخاطر بقیه اذیت نکن...!

پاسخ :

لاله 😥آی میس یووووووو مای فلاوِر ❤
بنویس ...بنویس خالی شیییییی
❤❤❤❤
+چه بلایی سر وبلاگت اومده ؟ مینویسه حذف شده ولی چطور با همون آیدی پیام میدی ؟ 
لاله :)
۰۲ آذر ۱۷:۴۱

الان چک کن ، گمونم درست شده:) 

 

میس یو توووو مای لاولی فرند❤🌹

پاسخ :

لاو یوووووووووووووووووو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان