اوپن فایر *

همیشه عربی برام مثل یه کابوس بود و تو کنکور 97 فقط بیست درصد جواب دادم.اندک اعتمادی در وجود خودم احساس نمیکردم اما برای کنکور 98 چون عربیم داغون بود با یکی از دوستام پیش اقای چ کلاس رفتیم.

بچه ها ترجیح میدادن سال کنکور اکثرا کلاس اقای چ نرن . چون مفهومی درس میداد و تکلیف خیلی میداد و دیر ازش نتیجه میگرفتی !!!! و ترجیح میدادن 10 جلسه با اقای سین که کاملا حفظی و کنکوری کار میکنه بردارن و خدای عربی بشن ! و تا اخر سال هم سعی داشتن که من رو قانع کنن اشتباه کردم. 

اما جالب اینجا بود کهکلاس اقای سین قبل ترم یک تموم شد و من تا خود هفته ی کنکور کلاس اقای چ رو رفتم. تا ترم یک که بچه ها خدای عربی (!) شده بودن من نهایتا در حد چهل پنجاه بودم!

اما ماه های آخر تفاوت اشکار شد وورق برگشت ! بچه های اقای سین به شدت عربیشون افت کرد چون چندین ماه از کلاسشون گذشته بود و توی ماه های اخر جای زیادی برای حفظیات عربی باقی نمیموند !

اما اقای چ آجر آجر یا بهتره بگم مولکول مولکول عربی من رو چیده بود و باعث شده بود من احساس خنگیم رو فراموش کنم و تلاش کنم. این موضوع باعث شد من عربیم رو توکنکور 71 بزنم. با اینکه واقعا بالای هشتاد هم میشد اما من از خودم انتظار کمی داشتم و این شد .

تا خود ازمون قبلی گزینه دو من لای کتاب عربی رو وا نکردم و بااطلاعات قبلی عربی رو 84 جواب دادم !!!!!! و اینجاست که دوست دارم دست اقای چ رو ببوسم. درس بزرگی بهم داد.... اجر اجر مولکول مولکول بچین !شاید دیوارت دیرتر بالا بره!ولی قطعا محکم تر خواهد بود !

و من انقدر جو گیر شدم که تصمیم گرفتم عربی رو به عنوان زبان سوم یاد بگیرم !چندروزیه چند  تا ویدئوی لیسنیگ ریختم توگوشی و روزی نهایتا یه ربع گوش میدم وواقعا برام جذاب شده! و اینجاست که ادم احساس قدرت میکنه که نقطه ی ضعفش دیگه داره تبدیل به نقطه قوتش میشه!!!

شاید یادگیری حرفه ای عربی اتلاف وقت به نظر برسه. ولی من همین حالاشم کم وقت تلف نمیکنم!یکم ازین اتلافی ها رو میدم به عربی :) حداقلش اینه که هر روز درس بزرگی که از آقای چ گرفتم برام تداعی میشه ♡

+ دوباره دکتر رژیمم رو عوض کردم چون روی رفتن پیش قبلیا رو نداشتم !!!! خدا کنه این یکی رودیگه عوض نکنم !!!!

+ افسانه ی نوکدو رو گذاشتم کنار و از شدت کلیشه ای بودن و ماست بودنش واقعا حالم ازش بهم میخوره. چند قسمت اولش واقعا قشنگ بوداما الان خوشم نمیاد .

+ عوضش این وگاباند !!!عاولیههههههه!چقدراین سریال قشنگ و قویه ! اولین باره یه فیلم تو این ژانرمیبینم و دلم پر میکشهههه!

*اوپن فایر یکی از موسیقی های فوق العاده ی این سریاله ♡

+به ماساژ احتیاج دارم اما هیچکس ماساژم نمیده :/ فوراور الون :/


۸ نظر
__PARNIAN __
۲۲ آبان ۰۰:۰۶

سلام

D:

شاید دیرتر طول بکشه...

راست میگی..

مرسی :)

موفق باشی..

پاسخ :

همچنین پرنیان قشنگم :)
M
۲۲ آبان ۱۱:۴۳

سلام هیواجان،یه سوال داشتم بااجازه ت:)میگم  دکتررژیم حضوری میری؟؟ یاآنلاین؟؟ من واقعابهش نیازدارم انقدرکه خونواده اعصابموبهم میریزن بخاطروزنم://// حضوری سختمه برم،انلاین روپیشنهادمیکنی؟؟اگه آره کی؟

پاسخ :

سلام عزیزم . خواهش میکنم.
الان حضوری میرم. من تا حالا از دو تا دکتر آنلاین رزیم گرفتم که از یکیشون راضی بودم و اون یکی اصلا.
اگر انلاین میخوای بگیری دکتر کرمانی رو پیشنهاد میکنم. من خودم یه مدت رژیمش رو میگرفتم . پشتیبانی هم داره که باهات اشتباه نکنم هر دوهفته تماس میگیره و جویای روند کارت میشه. هر موقع هم خودت سوال داشته باشی میتونی زنگ بزنی بهشون
اما اصلا از دکتر س.ا.ع.د.ی راض نبودم چون نه ایمیل جواب میداد و نه دایرکت و عملا هیچ ارتباطی باهاش نداشتی و فقط یه رزیم بهت میداد و دیگه خودش رو راحت میکرد و به حال خودت میذاشتت.
ولی دکتر کرمانی خوب بود و راضی بودم. تو اینترنت هم بزنی نمونه ی رژیمش هست. اکانت درست کنی تو سایتش بهت انواع رژیمش هم معرفی میکنه.
دلیل اینکه حضوری رو ترجیح دادم این بود که کلا مدلم اینجوریه که رو در رو بمونم با دکتر حرف بزنم و ویزیتم کنه بیشتر به حرفاش گوش میکنم و از خجالتم هم که شده وزن کم میکنم :)))))) و خوب کلا اون روزی که ویزیت میرم توی جو مطب قرار میگیرم یکم رگ غیرتم بلند میشه :)
ولی اگر که آنلاین میخوای دکتر کرمانی واقعا خوب و اصولیه رژیمش.ویزیت حضوری هم نداره کلا.
امیدوارم موفق باشی
اگر سوال دیگه ی داشتی بپرس :)
M
۲۲ آبان ۱۳:۲۶

میدونی من میخوام وزن اضافه کنم!خیلی زیادکمبودوزن دارم وحتمامیدونی نامیزون بودن وزن چقددددر اعتمادبنفس ادموداغون میکنه،قبلامشاورتغذیه میرفتم ولی رهاش کردم.الان خونواده بهم فشارمیارن.الان یکم راجع به دکترکرمانی خوندم توفروم هامیگفتن که رژیمش برمیگرده بازم،نمیدونم چیکارکنم معضلی شده این قضیه.حالابنظرت باهمین دکتربگیرم؟یامثلاازرژیماش که توسایتامراجع هاش گذاشتن استفاده کنم؟؟ رژیمش روهرچندوقت یکبارمیده؟تلگرامی یااینستاگرامی رژیم میده؟مرررسی واقعاازت:-*

پاسخ :

سلام عزیزم .ببخشید دیر جواب دادم.
کاملا درکت میکنم.
اره خوب نظرات منفی و مثبت هر دوش هستن راجع بهش.بستگی به مدل خود آدم داره.رژیمش از طریق سایتش و ثبت نامه. توی خود سایت هم رژیم نمونه ش هست . دوهفته اون رو بگیرببین اگر تونستی ادامه بدی بعد رژیمش رو بخر. اینجوری قشنگ دستت میاد. 
تو اینترنت سرچ کن " به اندام دکتر کرمانی " سایتش رو میاره
هر دو هفته یه بار رژیم میده اماحداقل  سه ماهه باید خرید یعنی شش جلسه با هم. 
خواهش میکنم ♡
سولویگ .
۲۲ آبان ۱۵:۰۰

منم عربی رو خیلی دوست دارم. البته مکالمه‌ش رو نه، اما دوست دارم یادش بگیرم که بتونم متون عربی رو راحت بخونم و متوجه بشم. 

پاسخ :

من هم خیلی خوندن متن عربی دوست دارم *_*
میترا
۲۲ آبان ۱۵:۱۴

منم عربیم همیشه خوب بود

 

---

تراریوم

آلاء ..
۲۵ آبان ۰۹:۳۲

افرین هیوای عزیزم

ان شاءالله شاهد موفقیتت بشیم مولکول به مولکول

پاسخ :

مرسی آلا جونم ♡ 
انشالله من هم شاهد سلامتیت و شادی همیشگی دلت باشم ♥
سها ⠀⠀
۰۱ آذر ۱۵:۰۴

واقعا واقعا واقعا خوش به حاااااالت که عربیت خوبه. این درس واقعا معضله برا من. خیلی خیلی سخته و اصلا نمیدونم چیکارش کنم. هم عربی هم شیمی...نه دوستشون دارم نه میتونم بزنمشون اصلا.

ایشالا نتیجه‌ زحمتات رو ببینی:))))

پاسخ :

عزیزم توی این دوتا درس من هم همینجوری بودم 
عربیم خیلی خوب شده و شیمیم هم از ۱۹ درصد رسوندم به ۶۰ تا هفتاد فعلا. 
قشنگ درکت میکنم. کاری که خودم کردم و جواب داده رو بهت میگم امتحان کن ایشالله درست میشه .
+ عربی فقط و فقط یه درسنامه یا جزوه انتخاب کن و چند منبعی نباش برای درسنامه. اول چند دور بخون درسنامه رو بعد تست ها رو یک درمیون اوپن بوک بزن. تو عربی تمرین خیلی مهمه. هرچی بیشتر تست بزنی بیشتر نتیجه میگیری‌. بعد اون یکی درمیون رو دیگه اوپن بوک نزن. تک تک سوالات رو گزینه به گزینه بررسی کن گزینه به گزینه و کلمه به کلمه.اوایل خیلی وقت میگیره اما بعدا سرعتت خیلی بالا میره. من خودم اوایل تو یه ساعت شاید ده پونزده تا میزدم.
یه کار دیگه هم ازش خیلی نتیجه گرفتم اینه .ممکنه خیلی حوصله سر بر باشه ولی خوب جواب میده : بمون متن کتابای درسی عربیت رو اعراب و تحلیل صرفی کن خیلی جواب میده. بعد که اونا تموم شد برو سراغ متن های کنکور‌.
+ شیمی اول اول اول کتاب !!!!! کتاب رو چنددددد دور بخون بعد برو یه درسنامه ی خوب رو بخون . ما که نظام قدیمیم درسنامه مبتکران خیلی خوب بود برای ما. برای شما رو نمیدونم چه کتابی خوبه
سها ⠀⠀
۰۳ آذر ۲۱:۵۸

مرسی که انقدر خوب راهنمایی کردی:))))کارایی که گفتی رو انجام میدم امیدوارم که نتیجه‌ بده:(

پاسخ :

خواهش میکنم . امیدوارم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان