آخیش!

امروز با اکراه فوق العاده زیاد بر ترسم غلبه کردم و سوالای آزمون اول گزینه دوی پارسال رو دانلود کردم که حدودی بدونم در چه حد درس خوندم و آماده م و خوب مباحثش با ازمون جمعه تقریبا مشترکه و اشنایی خوبی با سوالا بهم میداد.
درحالی که فقط 50 درصد از عملکردم تو این سه هفته راضی بودم امیدی نداشتم که خوب پیش بره. خوب البته برنامم هم خیلی رویایی چیده بودم و واقعا انتظار بیجایی بود از همون اول که هنوز موتورم روشن نشده بخوام روزی 11 ساعت بخونم!
اون هم من که از بعد از المپیاد (حدود چهارسال پیش) شاید حداکثر ساعت مطالعه م 6ساعت بوده. باز هم جای شکرش باقیه که تونستم اکثر روزا حداقل 8،9 ساعت رو بخونم. در هر صورت خیلی از خودم راضی نبودم. 
خلاصه اینکه دفترچه رو باز کردم و از فیزیک شروع. برای فیزیک خیلی میترسیدم. با کمال تعجب از 25 تا سوال فقط 3تا نزده و یه غلط داشتم ! اون هم من که اولین کنکورم فیزیک رو 6 درصد زده بودم !!!!! بقیه درس ها هم خیلی خوب بود. البته ریاضیش موند واسه فردا. اما خیلی انرژی گرفتم و حجم زیادی از استرسم از بین رفت...!!!
+ چند روزه هی برقا میره:/ خدا کنه لامصب رو دوباره سهمیه بندی نکنن ما هنوزم کولر میزنیم سر ظهری ،ذوب میشیم اینجوری که :/
+ این سوسیس کالباس لعنتی از چه مزخرفی درست میشه ؟!چند روزی بود هوس ساندویچ ژامبون سرکوچه رو کرده بودم و مطمئن بودم غذای فاسد نمیده (یادتونه اون دفعه اشترودل شهرداری رو خوردم مریض شدم ؟) البته هی میزدم درگوش هوسمو میگفتو فکر اینکه ازین اتو اشغالا بریزی تو معده ت دوری کن.خلاصه اینکه دوروز پیش تنها بودم و شیطون گولم زد رفتم خریدم. دوروزه که ترش کردم و امشب چنان سوزش دلی دارم که نگو و نپرس !!!!
+ هلیا دیگه کم کم داره انگلیسی یاد میگیره و ما زبان رمزی مون داره به فنا میره! امروز یه چیز رمزی به بابام گفتم و هلیا فوری فهمید:/ هیچی دیگه فکر کنم مجبورم برم یه زبان دیگه یاد بگیرم :/
+آنچنان قسمت 9 فصل سه بیگ بنگ تئوری از خنده روده برم کرد که نگم !حتما ببینید ! به قسمت ها و فصلهای قبلش مربوط نیست و هر قسمت موضوع جداگانه ایه.تازه20 دقیقه هم بیشتر نیست :)
+ امروز رقص خیلی خوش گذشت و فهمیدم با شلوار (به جای دامن ) اونقدرا هم غول به نظر نمیام :)

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان