لطفا!‍

در مقابل خواب کماکان دارم مقاومت میکنم و تا فصل نور رو تموم نکنم انشالله که دووم بیارم. فیزیک همیشه با تمام شیرین بودنش ( البته از سال گذشته برام شیرین شد ، بعد از کلاسای آقای ص ) همیشه برام نفس گیر بوده. واقعا نه تنها حجم کل فیزیک دبیرستان خیلی زیاده ( بچه های نظام جدید نمیدونن چقدرررررر حجم فیزیک ما بیشتره و سخت تره ) بلکه همیشه ترم اول آرمون ها میخوره به حرکت و دینامیک که شاید تستاش با کل تست های فیزیک 2 و بقیه ی پنج شیش فصل پیش دانشگاهی برابری میکنه! بگذریم آقا! اصلا چرا دارم توضیح میدم اینا رو :/
امروز برق رفت و من خونه تنها بودم. چون گوشیم هم میدم به مامانم همین طور یک ساعت و نیم تو ظلمت گیر افتاده بودم و هیچ جا رو نمیدیدم.
خلاصه اینکه به دلیل اون یه ساعت و نیم معطلی پوچ ، مجبور شدم از ورزش امروزم بزنم تا یکم جبران شه...
+ به شدت هوس فست فود کردم لامصب :/ از بعد سفر تابستون که کلا دل و روده مون بهم ریخته بود لب به فست فود نزدیم اما هوس هوسه دیگه :/
+ واقعا سه روز به اولین آزمون مونده ؟‍! دلهره دارم.
+ بچه ها لطفا و خواهشا اگر پست هام بهتون انرژی منفی میده دنبالم نکنید. خواهشا. دوست ندارم نقاب به چهره بزنم و همش بنویسم گل و بلبله همه چی. اینجا یه جا برای تخلیه ی خودمه. من چشمامو می بندم هر کی میخواد بره :) مدیونین اگه فقط به این خاطر دنبالم میکنین که من دنبالتون میکنم.

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان