نوجوون درون

این که هنوزم مثه یه تینیجر 13 ،14 ساله یهو رو بازیگر یا شخص خاصی کراش پیدا میکنم و خودمرو در کنارش تصور میکنم اندکی احمقانه نیست ؟!!!!
والله خودم از درکش عاجزم :/
کراش جدیدم هم نمیگم کیه مسخره میکنید میگید دختره ی گنده خجالت نمیکشه :/
+ امروز بوی مواد ، از بالکنش نیامد      شاید که پشت منقل از حال رفته باشد :|
+ دال از سرزمین عجایبش مرتب واسم عکس و فیلم میفرسته. از خیابونای این شهر دلبر که معلومه موقع بارون چقدر خوشگل میشه ! از بافت قدیمی که هنوز خودش رو حفظ کرده و به قول دال اکثر بچه های هم سن و سال ما اونجا رو دلگیر میدونن. من خودم به شخصه دوست دارم یه مدت اونجا سپری کنم اما برای زندگی نه...دال راست میگه لامصب خیلی دلگیره. 
+ تو فیلما همش subway میدیدم و ارزو داشتم که یه وعده اونجا بخورم! از سابوی شهرشون عکس گرفت و فرستاد به یاد من. یه فست فودی مدرن با نمای بیرونی قدیمی !تناقض عجیب اما جالبی بود!
+ امروز رو با بی مغزی تمام کلا گذاشتم هندسه بخونم که قد جلبک هم حالیم نشد :/ چیه این درس نچسب ؟!!!! احساس میکنم مغزم داغ کرده.


۲ نظر
فاطمه م_
۱۳ مهر ۰۷:۳۱

شاید که پشت منقل از حال رفته باشد :)))

پاسخ :

بوخودا :)
big cat
۱۳ مهر ۲۱:۱۴

مگه کراش پیدا کردن چیز بدیه؟ باور کن تعجب می کنی اگه بفهمی همزمان رو چند نفر کراش دارم:)))

پاسخ :

پس عین خودمی =)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان