همسایه معتاد ما :/

امشب ازون شباییه که هی مینویسم و پاک می کنم و نهایتا نامربوط ترین چیز ب احساساتم رو پست میکنم :)
در کمال ناباوری از آزمون19 مهر عقب نیستم. هنوز مباحث تموم نشدن ها. اما فردا همه تموم نشده ها رو تموم میکنم و شنبه هم تست های همونا رو میزنم و از یکشنبه تا پنجشنبه هم فقط مرور.
+ پدربزرگ رفته بود مشهد و گویا خواب دیده که از دنیا رفته درحالی که حلالیت نطلبیده و آرامش پیدا نکرده. عد امروز برگشته گفته نمی دونم چرا این خواب رو دیدم !دوست ندارم اینجوری از دنیا برم ! به قول مامانم یه نگاه بنداز چیکارا میکنی !
بعد این همه سال ذره ای به مومن و پاک دامن بودن خودش شک نداره این پدر بزرگ ما و زیر سایه ی همون هر کاری دلش میخواد انجام میده و بعد در تعجبه که چرا در دنیا باید کسی وجود داشته باشه که ازش ناراضی باشه !
+ به خدا از دست این همسایه ی معتادمون عاصی شدیم! مرتیکه لامصب از صبح تا شب مواد میکشه. ما معتاد نشیم خیلیه. میاد رو بالکن و همش هی میکشه و میکشه. فکر نکنید بدبخت بیچارست ها ! تو کوچه مون سه چهار تا ساختمون ما اینه ! چندین جا زنگ زدیم اما کو گوش شنوا. 110 هم گفت پیگیری میکنیم و نکرد. صبح سردرد گرفته بودم ازین بوی لعنتی. عزمم رو جزم کردم و از پنجره بلند داد زدم : نکش روانی ، نکش عوضی، برو داخل دیوونه کردی ما رو بی شعور. جالب اینجاست همسایه ها شنیدن اما این متیکه عین خیالش نبود. دیوونه شدیم به خدا. فکر کنم آزمایش بدیم هممون معتاد شدیم :/
همسایه پایینی از ترسش دیگه قفس طوطیش رو نمی بره رو بالکن ! میگه میترسم معتاد شه !
+ چرا اینقدر زرشک پلو های آشپزخونه ترنج خوشمزست ؟!!!!!!
۵ نظر
big cat
۱۲ مهر ۰۰:۵۰

طوطی معتاد:))))))))))))

پاسخ :

:))))
عرفان ...
۱۲ مهر ۰۱:۲۰

برید بزنیدش، بعد اگه شاکی شد بگید: زیاد زدی، توهمی شدی😄😅😅

پاسخ :

نه بابا فایده نداره :/
آروم بزنمش پهن زمین میشه بعد خونش میوفته گردنم :/
کلا به قول رشتی ها بوچوموسه شده از بس مواد مصرف کرده
//][//-/ ..
۱۲ مهر ۰۶:۴۵

خیلی خوشحال شدم که طبق برنامه پیش میری :)) مخصوصا اینکه چند روز مریض بودی. همینطور ادامه بده. موفق باشی. 

پاسخ :

مرسی الهه جان
همیشه موفق و شاد باشی :)
امیلی ...
۱۲ مهر ۱۹:۲۳

آفرین هیوا.پرقدرت و پر از انرژی به راحت ادامه بده.تو موفق می شی عزیز دلم.❤

پاسخ :

مرسی عزیزم تو ه همین طور :)
آلاء ..
۱۲ مهر ۲۳:۳۶

110چیکار کنه!!!!

برو در خونشون و بزن بگو بوی موادت خفمون کرد

پاسخ :

آلا ما همه ی راه ها رو امتحان کردیم
این دیگه اخرین کاری بود که از دسمتمون بر میومد
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان