کی بهتر از تو...!

امروز به شدت دلم گرفته بود و دلهره تو وجودم بود. روانپزشکم یه قرص دیگه اضافه کرده برام اما هیچ داروخونه ای پیدا نشد. انگار دیگه 2 تا فلوکستین جواب نمیده. البته همش افسرده و دل نگران نیستم و واقعا حالم خیلی خوب شده. چند روز یه بار این احساس رو دارم.
اون هم به خاطر فشار کنکوره دیگه! اصلا رو پیشونیه بچه های تجربی نوشته!
قبلنا خیلی تحمل این احساسات برام سخت بود اما الان با نوشتن خیلی بهترم. خلاصه اینکه تا کنکوری تجربی نباشی نمیتونی درک کنی این موقعیت دلهره آور رو ! بسا اینکه پشت کنکوری هم باشی و با تجربه ی شکست!
دیشب کلا کابوس دیدم. و صبح خسته تر از همیشه از خواب بیدار شدم و تا الان سینه خیز اومدم. هرچند ساعت مطالعه م دلخواهم نبود و تا آخر شب هم هنوز دوساعتی کم دارم اما خوشحالم از این پیشرفت! یاد ندارم هیچ زمانی با این مود درس خونده باشم ‍!
همه فکر میکنن خیلی طوفانی شروع کردم و خودم رو داغون میکنم و بعد کم میارم. میگن 11 ساعت برای شروع و این موقع سال زیاده! و من سکوت میکنم.
گاهی خودمم این فکرو میکنم که خوب میشد با فشار کمتری شروع میکردم و بعد اروم اروم بالا میبردم. اما اصلا موقعیت روحیش رو ندارم. معلوم نیست بعد چی پیش بیاد. میخوام همین الان که توان دارم و حالم خوبه تلاشم رو کنم. راستش این احساس استرس و دلهره و اضطراب امروزم در مقابل بلاهایی که سرم اومده هیچه! درنتیجه خداروشکر در بهترین حس و حال خودم هستم !
روانپزشکم گفته حتی اگه درست عقب بود یا هر چیز دیگه ای به هیچ وجه کلاس رقص رو کنار نرو و همه جلسات رو برو. ی جورایی به کلاس رقصم معتاد شدم. واقعا تو روحیم تاثیر میذاره چهار تا قر و قمیش اومدن!
+ بالاخره موفق شدم بدون حالت انزجار نسبت به خودم تو آینه ی باشگاه رقصم رو نگاه کنم! به جهنم که چربی هام آویزونه!
+ امروز مامان بابا میگفتن یکم لاغر شدم :) من ذوق مرگ:)
+ ح ( مربی مون) از امروز نیومد و به جاش یکی از بچه ها تمرین میده. یکم جو کلاس از شادی همیشگیش در اومده اما باز هم از هیچی بهتره. بالاخره باید تحمل کرد تا ح بعد جراحیش زود خوب شه و برگرده. دعا کنید براش.
+ امروز به شدت تو باشگاه هنگام رقص با این آهنگ بغضم گرفته بود. آهنگش شاده انگاری و برای من خیلی خیلی غمیگنه. دوست داشتم همونجا بشینم و گریه کنم. تازه قیافه ی "ح" و حرکتاش هم جلو چشمم میومد و بیشر بغضم میگرفت:(



منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان