هفت مهر 98

امروز خوب پیش رفت و بسی خوشحالم:) هر چند ایده آل نبود. ولی خوب دیگه حس خوبی دارم. رقابت دهن سرویس کنیه این کنکور.

+دال دیروز وارد سرزمین عجایبش شد. مایل ها اونور تر و با تقریبا سه ساعت فاصله زمانی. قبل از اینکه بره بهش یه هدیه داده بودم. چند روز پیش مامانش بهم گفت داشت چمدونش رو میبست اول اونو گذاشت. امروز برام عکس فرستاد که اون هدیه رو روی میزش گذاشته و درباره جاش نظر خواست وگفتم همین جا خوبه. 

+کی میشه من هم وارد سرزمین عجایبم که حتی نمیدونم کجاست بشم.... الله علم....

+امروز دلم بس هوای مشهد رو کرده بود. شاید آبان برنامه ریختمو دوروز با نرگس بریم...

+ راستی فیلم تگزاس2 رو دیدین؟!!!احساس میکنم کلی از انرژی های منفیم رو ریخت دور و واقعا بعد مدت ها از ته دل خندیدم ♡

۲ نظر
آلاء ..
۰۸ مهر ۱۰:۰۳

خوشحالم خوشحالی 

پاسخ :

مرسی عزیزم
شاد و سلامت باشی❤️
فاطمه م_
۰۸ مهر ۱۰:۴۹

من تگزاس رو تازگی دیدمش. با اینکه هیچ محتوایی نداشت ولی کلی خندیدم :)) فک کنم آدم گاهی نیاز داره به این الکی خوش بودنا :))

 

ایشالا مشهد هم جور میشه. منم تو فکرمه آبان برم، دعا کن بشه.

پاسخ :

دقیقا ! بدون هیچ محتوایی خنده رو لب آدم میاره :)
+ انشالله برای هر دومون جور شه
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان