سرو چمان من چرا میل چمن نمی کنه ؟!

حوصله نوشتن ندارم. هزاران حرف واسه گفتن اما حوصله م نمی کشه.
دو روزه حالم خوب شده اما مثل جلبک هم درس نخوندم.
میدونم که اگر این آزمون اول رو خراب کنم تا تهش نمیتونم خودم رو جمع و جور کنم! پس باید همه تلاشم رو کنم .
خوابم به شدت بهم ریخته. تا 2شب بیدار و از اون ور صبح 7 بیدار میشم تا ظهر درحالت چرتم و از 2 تا 5 میخوابم. این حالت برام تکراری و ترسناکه. چون دوسال گذشته اینجوری سپری شد و از بس امروز و فردا کردم که تهش گند خورد به همه چی.
صادقانه بگم.خیلی میترسم از این راهی که انتخاب کردم. هر وقت لغزشی از خودم میبینم با خودم میگم تو غلط کردی فکر کردی از عهده ش بر میای ... همون جریان گاو نر و مرد کهن دیگه...
درست یا غلط دیگه راهیه که انتخاب کردم و برگشت هم نداره ... باید سینه خیز هم شده راه بیوفتم.
+ درسته که اعتقاد ندارم خیلی به این چیزا. اما اون روز که مامان و.ی.ک.ی بهم گفت تو فالت نوشته پزشکی سرنوشتت نیست دلم لرزید و گفتم اگه واقعا نباشه چی ؟! دل رو به دریا زدم و سه بار استخاره کردم و با کمال تعجب هر سه بار خوب اومد درباره مسیرم! گفتم اعتقاد ندارم زیاد اما یادمه یه بار در نا امیدی کامل و در لبه ی خودکشی بودم که قران رو باز کردم و یه صفحه رندوم آیه ی از رحمت خدا نا امید نشوید اومد. از اون موقع تصمیم گرفتم تو این جور مواقع به قرآن پناه ببرم که حداقل دلم آروم شه..

+توی چند روز مریضیم یه سریال کره ای دیدم به اسم "Let me introduce her'' که حسابی ذهنم رو مشغول کرد و هنوزم که هنوزه نمی تونم خوب تمرکز کنم. جریانش راجع به خشونت های خانوادگیه. اگر وقت دارید و در برهه ی روحی خاصی در زندگیتون نیستید پیشنهاد میکنم حتما نگاهش کنید. اما خودم الان آرزو میکنم ای کاش ندیده بودم .  ای کاش تابستون سال بعد میدیدم. نمی دونم چرا اما من رو به شدت از جو درس خوندن خارج کرد.
+ هزاران حرف دیگه که حوصله م نمی کشه...
۴ نظر
آلاء ..
۰۷ مهر ۰۶:۲۰

این حرفا چیه دختر

مامان اون یارو از حسادتش گفته!

خواسته ناامیدت کنه

تنبلی نکن ببینم میام میزنمتا😊

پاشو برو قشنگ برنامه ریزی کن

از خواب ظخرت بزن به خواب شبت اضافه کن ظهر نیم ساعت بخوابی کافیه

پاسخ :

اسم خودش و.ی.ک.ت.و.ر.ی.ا ست :)
از هر چی باشه مطمئنم از حسادت نیست. بنده خدا بچه هاش همسن پدر و مادر منن. همشون هم تحصیل رده. سن خودشم بالای هفتاده.
واقعا نمی فهمم چرا این حرفو بهم زد.
شاید میخواست الکی سختی ندم به خودم. نمیدونم والله

+ اره دارم سعیم رو میکنم این جوری تنظیم کنم خوابم رو
هیوا جعفری
۰۷ مهر ۰۸:۲۲

به نظرم به جای درس خوندن و فشار اول باید سعی کنی آرامشتو حفظ کنی 

اطمینان به خودت و حس خوب باعث میشه شکست ناپذیر بشی و زودتر پیشرفت کنی 

 

پاسخ :

این اعتماد به نفس لعنتی رو باید برش گردونم ...
فکر کنم بعدش اوکی شه همه چی
لولی‌وش مغموم💔
۰۷ مهر ۰۹:۵۵

نگو اینطوری! :/ اولی رو خراب کنم دیگه نمیشه جمعش کرد و اینا… قرار بود مثل من نباشی.❤️

پاسخ :

اتفاقا باید یه کار کنم شبیهت بشم :)
خودت رو دست کم نگیر 3>
Moon Child
۰۹ مهر ۱۰:۰۱

سلام ^^

 

هرچی سرنوشتت باشه خدا آخر میذارتت توی اون راه، منم هیچوقت فکرشو نمیکردم تصمیمی که الان واسه خودم گرفتم و یه روز بگیرم ولی خوده خدا گذاشتم توی این راه و از ته قلبم این تصمیمو گرفتم

 

فال رو که اصلا باور نکن چرت و پرت محضه! اما بچه تر که بودم استخاره زیاد میکردم و در کمال تعجب خدا جوابمو چقدر دقیق میداد، البته الان دیگه تا مسئله جدی نباشه استخاره نمیکنم برعکس قدیما..

 

هرکاری که قلبت میگه رو انجام بده، اگه سرنوشت چیز دیگه ای باشه بعدا متوجه خواهی شد و قلبتو بهتر میشناسی

 

خودتو خسته نکن! من دومین سالمه پشت کنکور بودم بخاطر افسردگی یه سال و اندی به خودم استراحت دادم ولی تا زمانی که فشار رو خودم گذاشته بودم که "اگه درس نخونی آدم بی فایده ای هستی" و.. هیچ تغییری نمیکرد ولو بدتر هم میشد! هیچ چیز اندازه سلامتی و خودت ارزش نداره پس اول حال دلتو خوب کن و کم کم به جلو حرکت کن :)

اگه خودت، خودتو دوست نداشته باشی پس چه کسی قراره اینکارو بکنه؟

 

منم درامای اسکای کسل و میدیدم پارسال، لامصب خیلی ذهنمو درگیر کرد :|

+ ببخشید خییییلی حرف میزنم.. :دی

پاسخ :

منم به سرنوشت خیلی اعتتقاد دارم. امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد.
منم تابستون خیلی خوشگذرونی کردم یکم افسردگیم بهتر شد. اما دیگه چه کنیم دیگه باید بسازم.
آره باید خودمو دوست داشته باشم :)
+ وای آره اسکای کسل هم من دقیقا پارسال میدیدم. جو این سریال که گفتم خیلی شبیه اسکای کسله. هر دو جز درگیر کننده ترین فیلماییی بودن که دیدم :/
+ راستی به وبم خوش اومدی
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان