علت مرتفع نیامد!

مامان داره غذای فزدا رو میپزه و من مثل زنای ویار دار همش تهوع میگیرم.

دارم فکر میکنم شاید معده دردم زیاد هم به اشترودلی که دیروز تو شهرداری خوردم بی ربط نباشه :/

خلاصه اینکه گلاب به روتون ا.س.ه.ا.ل هم اضافه شد. فعلا یه قرص خوردم ببینم تا صبح اگه خوب نشد دوباره دکتر برم. اونقدر آب از دست دادم که ظرف 2 ساعت همه لب و دهن و زبونم خشک شده. فشارمم روی 8 عه .

بابا میگه تا صبح صبر کن دارو اثر کنه ،اگه نکرد اول صبح بریم دکتر.به نظرم حرفش منطقیه.الان دوباره برم کاری نمیتونه کنه دکتر که.

با اینکه 12 ساعته هیچی نخوردم اما نمیدونم چرا معده م داره میترکه. انگار مثل یه بادکنک بادش کردن. امیدوارم صبح به قول ادب دانان :این علت مرتفع شود ^-^

پ.ن : اون شعر کاه و کاهدان و ازین حرفا رو شنیدین دیگه؟از سر شب دارم با خودم تکرارش میکنم :/


۶ نظر
احسان ..
۰۳ مهر ۰۸:۵۴

نوشابه مشکی میگن خوبه 

پاسخ :

فعلا که خوردن اب هم حتی برام سخته :(
هیوا جعفری
۰۳ مهر ۱۰:۱۶

من یه مدت اینطوری بودم رفتم دکتر فهمیدم ورم معده دارم 

اگه طولانی شد حتمن رسیدگی کن ولی انشالله که چیزی نباشه و مرتفع گردد

پاسخ :

مرسی عزیزم
امیلی ...
۰۳ مهر ۱۱:۴۱

از زمان انتشار پستت حدود یازده ساعت می گذره.الان خوبی هیوا؟

پاسخ :

نه هنوز :(
تازه دوباره از دکتر برگشتم:(
ریرا
۰۳ مهر ۱۳:۰۸

سلام, حالتون خوب شد؟؟؟؟

پاسخ :

سلام .نه هنوز:(
big cat
۰۳ مهر ۲۰:۰۸

شاید مسموم شدی؟ 

پاسخ :

احتمالا
حالا دکتر انتی بیوتیک داد بهم امشب ببینم چی میشه
م . ث
۰۶ مهر ۱۷:۵۹

ماست و نعناع عالیه 😐 

پاسخ :

بلی:)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان