نصف شب نویس

خدایا نمخوام ازت که دودستی چیزی که میخوام رو بهم بدی 

ازت میخوام دستامو بگیری و وبه قدم بهم کمک کنی این راه روبرم و به مقصد برسم.

خدایا ،کمکم کن تا لیاقت چیزی که میخوام رو خودم بدست بیارم 

خدایا دوست دارم بهت نزدیک شم..نزدیک تر..خیلی نزدیک...

+ به قول آلا ، خداوندا بگیر از من هر آنچه که میگیرد تورا از من...

+ به وقت چشم های خسته و کوفتگی لذت بخش.مدت ها بود این لذت رو تجربه نکرده بودم. ششمین روز شروع هم  تموم شد و من دارم با ارامش سر به بالین میذارم...

+ ای اسب چموش ذهن من!باهام همکاری کن! رام شو لطفا ! 

۲ نظر
محمد قنبری
۲۸ شهریور ۰۲:۵۷

من هم مثل تو نصفه شب نویسم حیوا. نصف شبت به خیر باشه اما حسرت چشم های خسته و تن کوفته رو می خورم. خواب های خوب ببینی.

پاسخ :

ممنونم:)
اوقات به کام

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان