امروز!

چند روزی میشه خیلی درگیر اینم که هر چی تو برنامم نوشتم رو بهش برسم...تصمیم محکم برای رسیدن به رویام و آرزوم.

سخته اما مطمئنم از پسش برمیام. البته به دست آوردن این عقیده اصلا کار راحتی نبود. ازونجا که بعد از دوبار شکست واقعا سخته آدم بخواد دوباره بلند شه...اما فکر کنم از پس این قسمتش بر اومدم.

امروز روز بسیار شلوغی رو در پیش دارم در حالی دیشب تا ساعت 2 خوابم نبرد . صبح یکم با هلیا زبان کار کردم تا بره و اولین فاینال زندگیش رو بده. الانم باید برم بیشنم سر درس تا بعد از ظهر. ساعت 4 و نیم باید راه بیوفتم با سین برم دیدن آقای صاد که یکم راهنمایی مون کنه برای فیزیک.بعدش بدو بدو باید با هلیا راه بیوفتم برسم سر قرارم با دال ( دوست صمیمیم که بهتون گفته بودم قراره بره انگلیس) و یه گودبای پارتی چهار نفره با هلیا و اون و داداشش بگیریم. و باید بعدش بدو بدو ازونجا ساعت 7 و نیم خودمو برسونم باشگاه که یه ماه نرفتم و بعدش جنازه برگردم خونه تا اگه از 6 ساعت برنامه ریزی شدم چیزی مونده باشه ( که قطعا مونده) تا آخر شب تمومش کنم !

راستش این چند روزه تقریبا روزی 9 ساعت رو رسوندم که فکر کنم برای شروع بد نباشه. اما امروزم چون خیلی شلوغه و میدونم که نمیرسیدم به 9 ساعت ( چون اصلا 9 ساعت وقت آزاد ندارم ) از همین اول 6 ساعت چیدم که بهم نخوره.

+ خوشحالم و دلم برای رویام پر میکشه. امیدوارم امسال سال رسیدن من به رویاهام باشه

+ هنوز دال نرفته دلم براش کلی تنگ شده . خو لعنتی منو تو کوله پشتیت بذار با خودت ببر! مگه نه ؟!

۸ نظر
نباتِ خدا
۲۳ شهریور ۱۰:۳۷

وای هیوا، این عالیه :)

من مطمعنم به زودی رویاتو بغل میکنی :)

منتظر اون روز هستیم :) 

پاسخ :

مرسی نبات خدای خودم :)
تو هم همین طور
دختر دماغ گوجه ای :)
۲۳ شهریور ۱۱:۱۴

امیدوارم به رویاهاتون برسین و بیاین با ذوق و شوق برای ما تعریفشون کنین :)

پاسخ :

مرسی عزیز دلم
تو هم همین طور
امیلی ...
۲۳ شهریور ۲۲:۱۹

سلام هیوای عزیز

تو از پسش بر میای و می تونی به آرزوت برسی. :) من مطمئنم. ^_^

پاسخ :

مرسی امیلی جانم
تو هم همین طور
ببین خوندم پست وبلاگت رو چند روز پیش اما داشتم کامنت میذاشتم کد امنیتی نشون نمیداد و نمیتونستم بفرستم.
کارنامه سبز گرفتی؟
ببین از لیسانس هم میشه رفت پزشکی. اگر خانواده من میذاشتن من همین کارو میکردم. اما چون نذاشتن دیگه با همین کنکور کنار اومدم.
نا امید نباش. در مورد این با یه مشاور تحصیلی خوب صحبت کن و بعد ثبت نام کن. با توجه به کارنامه سبز

+واقعا دلم برات تنگ شده. کی برمیگردی؟
Nima 666
۲۶ شهریور ۰۰:۰۷

سلا هیوا نظام جدیدی ؟ 

من که امسال رتبه خوبی نیاوردم همه رو نا امید کردم .امسال از کلاسمون سه تا پزشکی داشیم و من ... 😣 

تو چیکار میکنی سر درس هواست پرت نمیشه ؟! 

البته مهم کیفیه نه کمیت !

پاسخ :

سلام . خیر نظام قدیمم و 99 سومین کنکورم قراره باشه
اشکال نداره. تو تجربی پیش میاد.خیلی زیاد هم پیش میاد چون رقابت فوق العاده سنگینه
به دیگران فکر نکن که چی آوردن
اینطوری باشه من باید خودمو دار بزنم ! چون سال کنکور خودم رتبه 27 از کلاسمون بود و امسال که پشت کنکور بودم رتبه 8 کشوری از مدرسه مون و نظام جدید بود ! به اینا فکر نکن!
من اعتقاد دارم what is meant for you wont pass by you
نا امید کردن بقیه خیلی اهمیت نداره . مهم اینه خودت از خودت نا امید نشی و بلند شی و قدرتمند ادامه بدی و به نتیجه فکر نکنی.اگر واقعا هدف داری.
+ من خودم این مشکل حواس پرتی رو دارم و الان کمی بهتر شده. یه دفترچه برداشتم موقع درس هرچی به ذهنم میرسه فوری توش مینویسم. این همه سال از نظرم مسخره میومد این کار و انجام نمی دادم. اما الان دارم ازش نتیجه میگیرم.
+ درسته کیفیت خیلی مهم تره
+ موفق باشی و 99 نتیجه دلخواهت رو بگیری
هیوا جعفری
۲۶ شهریور ۱۲:۲۶

امیدوارم موفق باشی :)

پاسخ :

ممنونم عزیزم
تو هم همین طور
آلاء ..
۲۶ شهریور ۱۷:۱۰

ای کاش مرزی نبود یا دوستامون نمیرفتن!!!

الهی رویاهات خاطره شن

پاسخ :

آره :)

ممنونم عزیزم
تو نیز هم
نباتِ خدا
۲۸ شهریور ۱۱:۰۳

عزیزممم :)

ممنونم ازت :)

دوستت دارمم😘😘😍❤️

امیلی ...
۳۱ شهریور ۰۲:۵۹

سلام هیوا جانم

خوبی؟

آره کارنامه ی سبز گرفتم.

می دونی چیه هیوا به این نتیجه رسیدم که این رشته رو بیشتر از پزشکی دوست دارم. :)

راستی من به وبلاگم برگشتم.به من خوشامد بگویید. ^_^

پاسخ :

سلام امیلی :)
بی نهایت بهت تبریک میگم بابت پیدا کردن هدفت :)
+ خوش اومدییییییییییییییییییییییییییییییییی ..جات خالی بود حسابی :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان