حساسیت !

برگی زرین به افتخاراتم افزوده شد !

صبح با کمال اعتماد به نفس به پرستار گفتم من به پنی سیلین آلرژی ندارم و تست نمی خواد و ازین حرفا. دکتر میشنوه و میاد بیرون و میگه باید تست بشی !
تست کرد و ای دل غافل !!!!!
حساسیت نشون دادم اونم چه حساسیتی !
خود دکتر هم تعجب کرد ! تو کمتر از دو دقیقه از ساعدم دون دون قرمز شرو شد و تا بازوم پیش رفت ! دکتر گفت انقدر سریع آخه ؟!
با این وضع اگر بیشتر پافشاری میکردم و بدون تست میزدم قطعا اگر که بعد شوک آنافیلاکسی زنده میموندم الان روی تخت بیمارستان افتاده بودم!

خیلی ترسیده بودم خیلی خیلی زیاد ! فقط دو قدم با مرگ فاصله داشتم انگار! چون چنین واکنش آلرژیکی نسبت به پنی سیلین حتی دکتر هم متعجب کرده بود! اگر نمیذاشتم تست کنه خودکشی محسوب میشد دیگه ، نه ؟!
خلاصه اینکه فهمیدم علاقه ی من به پزشکی و چند تا سریال پزشکی دیدن من و پزشک نمی کنه:/
و دیگه هم به دکتر نخواهم گفت واسم پنیسیلین بنویسه چون اگر صلاح میدونست خودش مینوشت :/
+ نیم ساعت بعدش دوباره رفتم مطب چون دکتر یادش رفته بود برگه خودش رو بکنه. تا منو دید فوری گفت دختر جان خوبی ؟ بدتر نشدی؟ داروی چینی همین میشه دیگه کیفیت نداره! دید اولش گفتم پنی سیلین نمیخواد ؟! یه سرما خوردگی سادست دیگه چرا خودت رو تو خطر میندازی ؟! از وقتی وضع داروها این شده من خیلی تو تجویز پنی سیلین اکراه میکنم !
و من خجالت کشیدم...
+ وقتی وضع دارو برای یه سرما خوردگی ساده اینه ، واسه بیماری های سخت چطوره ؟! خدایا خودت یاورمون باش!!!!
۳ نظر
شاسوسا ..
۱۴ شهریور ۲۰:۲۱

خوبی الان هیوا؟

مشکلی که پیش نیومد؟

پاسخ :

اره عزیزم ممنون ❤
نه خداروشکر فقط پوستم دون دون زده بود که داره رفع میشه 
big cat
۱۴ شهریور ۲۱:۲۵

واقعا:| ولی good doctor‌ خوب بودا:)))))))

پاسخ :

اوهوم ^-^
هیوا جعفری
۱۵ شهریور ۰۱:۲۶

وای چقدر خوش شانسی که دکتره به حرفت گوش نداد -_- حالا بهتری؟!

پاسخ :

اره واقعا 😁😁
چیزیم نشده بود فقط همون دون دون های پوستی بود که کم کم داره پاک میشه. 
تست میکنن که جلوگیری شه از اتفاقات 
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان