دژاوو

بعد از یک مسافرت طولانی که تقریباً نصف ایران رو گشتیم بالاخره دیروز اومدیم رشت.

تا به حال انقدر از دیدن اتاق خودم خوشحال نشده بودم هرچند که مسافرت خوبی بود اما به شدت دوست داشتم که برگردم خونه و زندگی جدیدم رو شروع کنم . 

در واقع زندگی جدید که نه بیشتر شبیه یک دژاوو بود دوباره برای سومین سال باید یک زندگی تکراری ولی جدید رو شروع کنم.

دیشب اونقدر خسته بودم که حتی یادم نمیاد کی به خواب رفتم یا ساعت چند بود . 

اما یک خواب تقریبا و شیرین اما بلاتکلیف دیدم خواب 

دیدم که دانشجوی پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه های ایران هستنم اما بدون این که لیاقت داشته باشم توی اون موقعیت هستم انگار توی خوابم میدونستم که رتبه خوبی تو کنکور کسب نکردم ولی تو اون دانشگاه در حال درس خوندن هستم.

شاید بپرسید که از کجا فهمیدم تو بهترین دانشگاه ایران چون که خیلی از اساتید المپیاد رو همونجا دیدم . 

خواب دیدم که درس هایی رو که همیشه آرزو داشتم یک روزی بتونم بخونم رو اونجا دارم می خونم و همه تلاشم را می کردم که این تفاوت سطح علمی که بین من و بقیه دانشجویان وجود داشت را به حداقل برسانم.هر چند که کنکور م را خراب کرده بودم اما با شوق و ذوق اینجا درس می خوندم . 


خواب قشنگی بود اما با این که تیکه های بد هم داشت ولی هنوز فکر نمی کنم که کابوس بود چون داشتم آرزوم را زندگی می‌کردم . 


خوب من تویه زندگی واقعی سهمیه یا چنین چیزی ندارم که بگم اگر تو دانشگاه علوم پزشکی روزی بتونم درس بخونم بدون لیاقت خودمه اما این باعث شد که فکر کنم باید کاری کنم که لیاقت چنین چیزی را داشته باشم درس بخونم یک سال تلاش بیشتری کنم تا به این جایگاه دست پیدا کنم.

راستش برام زندگی به عنوان یه دانشجوی پزشکی توی خواب هم خیلی ارزشمند و جذاب بود و باید همه تلاشم را کنم تا بهش برسم.

خلاصه اینکه امروز منم و یه مشت برنامه‌ریزی برای سال پیش رو تا بتونم به طور جدی شروع کنم این سفره جدید اما دوباره رو . 

اولین قدم اینه که هرچی که تو گوشی مورد نیاز رو ازش در بیارم و گوشی رو بندازم یه گوشه که از غرق شدن توی اینستاگرام که یه مدتی که دچار شدم نجات پیدا کنم . 

فکر کنم که این مهم ترین قدم باشه برای اینکه بتونم از حواشی حالا نه تنها اینستاگرام بلکه کلی چیز دیگه مثل ارتباط با دوستام و بقیه یا خوندن اخبار نجات پیدا کنم چون اصولاً آدمی نیستم که بخوام تلویزیون نگاه کنم اما خوب وقتم را خیلی زیاد با فیلم دیدن و گوشی و اینستاگرام مدتیه که تلف می‌کنم .در واقع گند زدم به تابستون خودم تا الان البته به جز سفر رفتن که واقعاً نیاز بود و خوش گذشت . 

البته تمام این ها باعث شد که کلاً انرژیم تخلیه بشه و دیگه چیزی برای مشغول کردن ذهنم باقی نمونه و خوب الان که حالم از گوشی به هم میخوره خیلی دل کندن ازش راحت تر شده و دوباره برمیگردم به همون زندگی عادی که مدت طولانی به اینستاگرام سر نمی زدم و آرامش داشتم . 


پیش به سوی اینکه یک ساله تمام کلی تلاش کنم و یه زندگی خوب و هیجان انگیز را برای خودم رقم بزنم تا سال دیگه این موقع خیلی به خودم افتخار کنم . 

بچه ها راستی دلم براتون خیلی تنگ شده یه سری هاتون که دیگه اصلا نیستید فکر می کنم وبلاگتون رو حذف کردید اگر گذرتان به اینجا افتاد خوشحال میشم که بتونیم یکم باهم صحبت کنیم . 


کامنت ها را هم تا امروز فردا جواب میدم . 


۷ نظر
نباتِ خدا
۱۲ شهریور ۱۲:۱۵

تو حتما از پسش برمیای هیوا :)

من ایمان دارم تو میتونی...

ما همین الانم بهت کلی افتخار می کنیم❤️

پاسخ :

ممنون نبات جونم 😍
ممنون از این همه انرژی مثبت و کنارم بودن 😍😍😍
بهترین ها رو برات ارزومندم 😍
samaneh rsl
۱۲ شهریور ۱۲:۲۴

موفق باشی عزیزم ❤️

پاسخ :

ممنونم عزیزم.همچنین خودت ❤
لولی‌وش مغموم💔
۱۲ شهریور ۱۲:۴۱

الهی که امسال به جایگاهی که لایقش هستی و البته دوستش هم داری برسی. ♥️😘

پاسخ :

ممنون عزیزم تو هم موفق باشی و به خواستت برسی🧡
آرام :)
۱۲ شهریور ۱۳:۰۱

موفق باشی:)))

پاسخ :

ممنونم آرام جون 🧡همچنین 😍
هیوا جعفری
۱۲ شهریور ۱۳:۱۵

امیدوارم موفق باشی هیوا جان :)❤

پاسخ :

ممنونم عزیزم 🧡تو هم همین طور 🧡
ناشناس
۱۲ شهریور ۱۷:۵۲

امسال نباید مثل دژاوو باشه. تو پارسال هم مثل سه سال پیش درس خوندی و نتیجه ای که گرفتی مثل سه سال پیش بود. امسال باید متفاوت درس بخونی. تعریف دیوانگی اینه که برای اعمال یکسان توقع نتیجه های متفاوت داشته باشی. اگه فکر نمیکردی که امسال بهتر از پارسال میتونی بخونی نباید میموندی. امسال بهتر بخون. خواهش میکنم. 

موفق باشی عزیزم. 

پاسخ :

امسال در واقع سومین کنکورم خواهد بود :) 
ممنونم ازت بابت کامنت خوبت🧡
فاطمہ. ح جیمی
۱۳ شهریور ۰۱:۴۲

با یه تلاش متفاوت و راه متفاوت تر از این دو راهی که رفتی میتونی آرزوت رو به واقعیت تبدیل کنی 

پاسخ :

❤❤❤❤
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان