تابو شکنی

تنبلی تخمدان چیزی بود که حدود دوسال پیش متوجهش شدم.امنوره های طولانی ، چربی بالا و کبد چرب هم از عوارضش بود و ازون بدتر اینکه اگر کنترل نشه تا ۱۰ ،۱۵ سال دیگه حسابی ریسک سرطان رو بالا میبره‌ اون هم با این ژن عالی که به من رسیده‌

معمولا کسایی که این بیماری رو دارن چند ماه یک بار پریود میشن اما من بدون قرص به هیچ وجه نمیشدم ! 

یادم نمیاد اخرین باری که بدون قرص پریود شدم کی بود !اما مطمئنم بیش از یه سال و نیم پیشه! اما امروز با کمال ناباوری دیدم ^خودم ^ پریود شدم.

 کمر درد و درد زیر شکمی که امانم رو بریده بود خوشحال ترم میکرد.حتی همین الان !

شاید اولین باری که یه لک بزرگ توی لباس زیرم دیده بودم حدودا ۱۲ سالگی، حالم گرفته شد. نترسیده بودم اما ازش متنفر بودم 

اما الان انچنان برام نشونه ای از سلامتی شده که مثه خر ذوق میکنم!

میدونم درمان صد در صد نداره pco اما باید تا میتونم کنترلش کنم ...

+اولش این پست رمز دار بود . بعد با خودم گفتم دلیلی نداره به هرحال یه مسئله ی عادی و فیزیولوژی بدن خانم هاست. چه بهتر که همه بدونن..

+ برای اطلاعات بیشتر از این بیماری این لینک رو بینید : تخمدان پلی کیستیک


۶ نظر
big cat
۲۹ مرداد ۱۳:۴۸

این خیلی عجیبه دخترا وقتی پریود میشن زمین و زمان فحش میدن(مخصوصا اون روز اول:| ) بعد فقط کافیه یه روز دیر شه تا از شد اضطراب پژمرده بشی.

پاسخ :

اره درسته 
ولی جریان تنبلی تخمدان جداست. تخمدان پر از کیست های کوچیک میشه و هر پنج شیش ماه یه بار ادم پریود میشه 😕
از نظر ما یه روز این ور اونور واسه سوسولاست 😂😂😂
شمیم ..
۲۹ مرداد ۲۱:۱۴

به به مبارکت باشه😂

هیوا بیا با عنوان

#تابو_شکنی

پستت رو عمومی کن

این چندوقته خیلی این مدل پست دیدم 

خودمم میخواستم یکی درمورد کاهش دل دردش بزارم: دی

پاسخ :

عزیزم 😂
هر چند بی فرهنگ زیاد داریم و نمیشه بلاک کرد تو بیان ولی میام با عنوان تابو شکنی عمومی ش میکنم :)))))
Wolfgang Pauli
۳۰ مرداد ۱۴:۲۶

امیدوارم همیشه بدون قرص پریود بشی عزیزم :)

 

خیلی کار خوبی کردی که پست رو عمومی کردی :)

پاسخ :

ممنون عزیزم 🧡
سلامت و شاد باشی
**هِلِناز **
۳۰ مرداد ۱۷:۰۸

تظاهراتش واسه من هایپر منوره و منوراژیه ... 

و اگر ocp نخورم کلا پریودم قطع نمیشه 

۸ ساله مدام ocp میخورم 

پاسخ :

خدایی این اصطلاحات رو بلد نیستم در حد قبل کنکور بهم میگی ؟ 😂
اون امنوره هم دکترم گفت یاد گرفتم 😂😂😂😂
**هِلِناز **
۳۱ مرداد ۱۳:۴۸

یعنی خون روزی زیاد و دوره ی طولانی پریود 

محمد قنبری
۲۸ شهریور ۰۳:۰۳

ممنون از شهامت تابو شکنیت. اقلا بعضی آقایون مجرد رو با مشکلات پنهان ولی دردناک خانم ها آشنا می کنه. 

پاسخ :

:)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان