مرگ تدریجی

ولی زندگی با پدر و مادر سختگیر مثل مرگ تدریجی میمونه 

وقتی علایق و استعدادت رو با خاک یکسان میکنن...

پ.ن : حق رفتن به کلاس موسیقی و گیتار زدن رو ازم گرفتن چون محیطش خوب نیست و حواسم رو پرت میکنه 🙄 گفتن تا پزشکی قبول نشی نمیذاریم بری 😶 خنده دار نیست ؟! تحریم یه دختر ۲۰ ساله! دختری که هنوز تو آموزشگاه به عنوان همونی میشناسن که همه ش پدرش تحریمش میکنه و گیتارو ازش میگیره نمیذاره کلاس بره 😶 ‌کسی که تا میاد قول و قراری چیزی بذاره اول بهش میگن با ولی ت هماهنگ کن 😕

مرگ تدریجی ، میدونیییییین ؟!تدددددریجی !

+ حالا گیریم من سال بعد قبول شدم و از تحریم خارج شدم !پدرم چجوری میتونه اعتبار از دست رفته م رو برگردونه ؟! هعیییی! به درک ! 

تهش اینه راه میوفتم میرم یه اموزشگاه دیگه 🤷‍♀️

۵ نظر
امیلی...
۲۳ مرداد ۰۱:۱۹

درکت می کنم. :(

پاسخ :

💔💔💔💔
امیلی ...
۲۳ مرداد ۰۱:۲۱

هیوا.......دلم گریه می خواد.الان اشکام جاریه. :(

پاسخ :

عزیزم💔💔
درک میکنم من هم 😞🧡
بیا بغلم 💔💔
هیوا جعفری
۲۳ مرداد ۱۱:۲۹

درکت می کنم شدید

منم یه مادر این شکلی دارم که به بیرون رفتنام گیر میده و آبرومو پیش دوستام برده

پاسخ :

هعییی 💔
آلاء ..
۲۳ مرداد ۱۲:۱۵

اون ها مواظبتن، به اطرافیانت بگو خداروشکر پدر و مادری دارم که حواسشون بهم هست و ول تربیتم نمیکنن

پاسخ :

خداروشکر پدر و مادر خوبی دارم 
اما خیلی بی منطقن...خیلی زیاد...
آلاء ..
۲۳ مرداد ۱۹:۲۴

اگر خودت مادر بشی اجازه میدی دخترت اونجا بره؟

نمیدونم چطورِ، ولی اکثرا اکادمی ها خیلی اهل رعایت نیستن

پاسخ :

من با محیطش خیلی اشنا نبودم و سال گذشته که با دوستام اومده بودم هم لب ساحل نرفتم‌
اما  دیروز فهمیدم اصلا محیط مناسبی نیست 

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان