روز موعود

حدود هشت ساعت دیگه ورقه ها توزیع میشه
و خوب من هم روی یکی ازون هفتصد هزار صندلی نشستم و منتظرم ببینم چی قراره پیش بیاد :)
راستش نه شور و ذوق دارم و نه استرس! خنثی م! آرامش احمقانه ای دارم.
فقط دوست دارم بگذره فردا
صد البته خوب
صد البته از سال گذشته ی خودم بهتر
امشب نسبت به چنین شبی قبل کنکور پارسالم ارامش و اعتماد به نفس بیشتری دارم.
شاید از نظر خیلی ها من یه سال درجا زده باشم !
اما فقط خودم و خودم میدونم که چقدرررر تغییر کردم !
خودم رو دوست دارم و ارزو دارم فردا بهترین خودم باشم فارغ از نتیجه :)
+ بچه ها از ته قلبم برای تک تک تون دعا میکنم وارزو میکنم فردا بهترین خودتون باشید و خدا هواتون رو داشته باشه :)
کسایی که اولین کنکورشونه هم نگران نباشین هیچ اتفاق غیر منتظره ای قرار نیست سر کنکور بیوفته :)
+ روز دختر با تاخیر مبارک :)
+ یعنی پست فردا شب این موقع م راجع به چی میتونه باشه (ایموجی تفکر :)!
۱۰ نظر
لاله :)
۱۴ تیر ۰۰:۰۴
هوم بخوابیم دیگه جونممم...
فردا حضورت حس میشه:)
شایدم همو ببینیم؛) ولی نشناسیم

پاسخ :

اره دیگه بریم لالا کنیم:)
خوابت با ارامش *-*
اوهوم فردا در حوالی همیم :)
Mahoor :)
۱۴ تیر ۰۰:۰۵
+اینکه کنکورو مثل آب خوردن دادی و حالت عالیه^_^

پاسخ :

ممنون😍😍😍
جناب قدح
۱۴ تیر ۰۰:۰۸
برات آرزوی موفقیت دارم :)
ان شاءالله دست پر برگردی

پاسخ :

ممنون از لطفتون جناب قدح 🙂
__PARNIAN __
۱۴ تیر ۰۰:۰۹
روز تو هم مبارک :)
موفق میشی :)

پاسخ :

مرسی عزیزم 😍
نباتِ خدا
۱۴ تیر ۰۰:۱۳
چه پست قشنگیییی :) تو فردا حتمااااا میدرخشیییی *. *

پاسخ :

مرسییییییی 😍
لاله :)
۱۴ تیر ۰۰:۳۶
توام اروم بخوابی دخترم:)
❤❤

پاسخ :

شاید باورت نشه اون شب تا صبح نخوابیدم 😆
خارق العاده ...
۱۴ تیر ۰۸:۱۸
امروز ایموجی شادی میزادی😊

پاسخ :

😁😉
فاطمه م_
۱۴ تیر ۱۰:۲۷
الان که کامنت میذارم حتما سر جلسه‌ای. امیدوارم دعا/انرژیم بهت برسه و عالی بدی کنکورتو ^_^

پاسخ :

مرسی عزیزممممم 😍
همشونو جذب کردم 🤗
Merida aa
۱۴ تیر ۱۸:۲۷
هیوا جونم زودتر بیا بگو چی شد امروز :-*

پاسخ :

پست گذاشتم مریدا جونم 🤗
Blue Moon
۱۴ تیر ۱۸:۳۵
گذشت دیگه :)

پاسخ :

اوهوم :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان