من...

خیلی دارم به زندگی آیندم فکر میکنم.خیلی زیاد.
من عاشق پزشکیم. دوست دارم کمک کنم. دوست دارم تجاربم رو در میون بذارم.دوست دارم به بهبودی روح و جسم آدما کمک کنم.
ذره ای پزشکی رو برای کلاسش یا اسم و رسمش نمیخوام ! فکر میکنین مثلا یه گیتاریست مثل لیلی افشار به اندازه ی چه میدونم فلان دکتر شهره و درآمد نداره!صد البته داره بلکه بیشتر! تازه تماما یه زندگی با پایین ترین لول زندگی رو میگذرونه!
یا "ش" مثلا. توی بهترین خونه توی بالاشهر رشت زندگی میکنه و بهترین ماشین رو سوار میشه و یه زندگی ایده آل داره! 
میخوام بگم این چیزا واسه پزشکی ملاک نیست!حداقل واسه من! چون دیدم و دارم تجربه میکنم که اون زندگی که همهاز پزشکی انتظارش رو دارن میشه خیلی زودتر و با استرس پایین تری از مسیر دیگری بهش رسید( صد البته با تلاش خیلی خیلی خیلی زیاد! اندازه یه پزشک!)
پس برای من رسیدن به پول و زندگی خیلی خوب هدف پزشک شدنم نیست...
چطور بگم ؟بهم آرامش میده!
اینکه کمک کنم به خوب شدن حال مردم...
گیتار بزنم و پزشک روح باشم و درمان کنم و پزشک جسم...
من ازین مسیر دست نمیکشم...
ادامه میدم هر چند سال که بشه !
من گردن کلفت تر ازین حرفام !
من قدرتمند تر از اینم که حال خوبم و انگیزم در گرو قرص و دارو باشه!
باید کاری که آرومم میکنه رو انجام بدم تا داروی روانم بشه..
دیگه هیج وقت از موسیقی به خاطر کنکور دوری نمیکنم.جزئی از هویت و شخصیت من گیتارمه! نباید هویتم رو فراموش کنم !
و قدرتمند موسیقی و کنکور رو با هم پیش میبرم! به هر حال کنکور هم پلیه که من رو به نیمه گمشده ی هویتم میرسونه!
یا علی♡
۱۱ نظر
Ftme ...
۱۳ تیر ۰۰:۳۰
«میجنگم حتی بادستای خالی»
این و امروز هی باخودم تکرار میکردم...

پاسخ :

منم باید تکرار کنم:)
__PARNIAN __
۱۳ تیر ۰۰:۳۳
تو میتونی :) همین فرمونو برو جلو!

پاسخ :

مرسی پرنیان قشنگم ♡
موفق باشی
Merida aa
۱۳ تیر ۰۱:۰۴
عزیزم من مطمئنم با این نیت پاک و قشنگی که راجع به پزشکی داری حتما قبول میشی.
موسیقی زبان مشترک همه ی دنیاست سعی کن با گیتارت نشون بدی که پزشکی هیچ حد و مرزی نداره.
باور کن که میتونی خانمِ زیبا

پاسخ :

مرسی مریدا جونم بابت دلگرمی *-*
یه بغل گنده و یه بوس ابدار تقدیم به تو ♡♡♡♡
نباتِ خدا
۱۳ تیر ۱۰:۰۰
چقدر این پستت قشنگ بود هیوا :)  انگار ک دختری از جنس امید و آرزو رو به زیباترین حالت ممکن به تصویر بکشی :)
ان شالله که اتفاق بیوفته :)
 روزت هم مبارک هیوای دوست داشتنی*. *
از ته قلبم میخوام فردا کنکورتو عااالی بدی و بهترین اتفاق برات رقم بخوره، یادت نره خدا خیلی بزرگ و مهربونه، هرگز جز اون چیزی ک خودش بخواد برامون اتفاق نمیوفته :) امیدوارم بهترین هارو برات بخواد :) 
چه شنبه ی قشنگی در انتظارته!! آخ جووووون :)   

پاسخ :

مرسی نبات جونم *-*
چقدررررر پیام پر انرژی ای 
هورااااااا
مرسی که هستی *-*
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۱:۲۰
سلام هیوا جان
خوبی؟
این مطلب رو بخون. ^_^
برو به این آدرس:

پاسخ :

سلام امیلی جونم 
اتفاقاامروز میخواستم بهت سر بزنم *-*
حتما میبینمش.
موفق باشی فردا و بهترین خودت باشی*-*
خارق العاده ...
۱۳ تیر ۱۳:۵۴
هیوا جان 
کنکور و گیتار شاید مثل دو بال باشه برا موفقیت 
با یکی تلاش و سختی کشیدن 
با یکی دیگر رفع خستگی و به ارامش رسیدن😁😁😊

ان شا...
وحتما به هدفت میرسی فقط خودتو باور کن و اشتباهاتتو تکرار نکن😀😀😀

پزشک خانوم😄

پاسخ :

مرسی عزیز دلم *-*
انشالله به همه ارزوهات برسی♡
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۵:۲۶
ان شاء الله فردا همه مون بهترین خودمونیم. :)
التماس دعا هیوای عزیزم. :)

پاسخ :

انشاءلله 
برای منم دعا کن *-*
امیلی ...
۱۳ تیر ۱۵:۳۴
تو بهرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین خودت هستی هیوا جان. :)
به خدا توکل کن و امتحانت رو بده. :)

پاسخ :

تو هم همین طور عزیزممممم♥

نباتِ خدا
۱۳ تیر ۲۳:۱۶
بترکونی کنکورتو :)  هیوااا من چرا نمیتونم وبلاگ امیلی رو پیدا کنم!؟ 

پاسخ :

مرسی عزیزم ♡
فکر کنم هنوز وبلاگ جدید باز نکرده.وبلاگ قبلی شو حذف کرده
نباتِ خدا
۱۳ تیر ۲۳:۵۶
آهان متوجه شدم :) 

پاسخ :

قربونت عزیزم
هر وقت برگشت اطلاع میدم:)
نباتِ خدا
۱۴ تیر ۰۰:۰۵
ممنونم لطف میکنی :))
بعد کنکورت بیا در مورد رژیم صحبت کنیم :) حالام استراحت کن برای فردا، ان شالله ک روز قشنگی بسازی :) 

پاسخ :

😍😍😍😍😍😍
مرسییی
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان