عاشقی!

یه عالمه کهیر زدم!یادم نمیاد که چه چیز آلرژی زایی خوردم که من رو به این روز انداخته!

هیچی اعصاب خورد کن تر از کهیر نیست!

راهکاری چیزی واسه درمانش سراغ دارین ؟

+ انقدرررر هوا خواستنی شده که نگم براتون! دلم میخواد ساعت ها توی این بارون تو کوچه پس کوچه ها و خیابون های گلسار قدم بزنم*-*

یه خاطره ی خیلی باحال هم از بارون دارم که به دلیل منشوری بودن نمیشه به نمایش گذاشت :) حالا یه موقع میگم کلی بخندیم دور هم :)

+ بارون همش من رو یاد گیتار و "ش" میندازه:) شاید به خاطر اینکه اون اوایل کلاس میرفتم ساعت کلاسم غروبا بود و غروبای پاییز رشت هم اکثرا بارونیه! تازه مدتی بود کلاس میرفتم و کم کم یه صداهای مفهوم داری از گیتارم در میومد و شور و شوق وصف نشدنی داشتم! اون روزا از بهترین روزای عمرمن! اون روزا من عاشق بارون شدم! کلاس رو به حیاط یه آموزشگاه کوچیک ته یه بن بست که دو طرفش پنجره داشت و صدای گیتار زدن "ش" به یاری بارون میومد و بوق بوق ماشین ها رو هم حتی دلنواز میکرد! دارم از ته دلم ارزو میکنم پاییز امسال تو همون کلاس توی همون ساعت برای شاگردام گیتار بزنم و صدای گیتار من هم هم نوا بشه توی هیاهوی بارون و بوق ماشین ها و بتونم برای شاگردام انگیزه بشم که چند سال بعد اون ها هم این حس رو تجربه کنن! 


۴ نظر
آلاء ..
۱۱ تیر ۰۹:۳۲
چقدر موسیقی دوست داشتم و دارم و بهش نرسیدم

پاسخ :

عزیزمممم
بخوای آنلاین بهت درس میدم عزیزم ♡مجانی♡
آلاء ..
۱۱ تیر ۱۳:۵۱
مگه مییشه مگه داررریییم❤️❤️😍😍

پاسخ :

واقعا جدی گفتما ♥
هر وقت خواستی تند زود سریع بهم بگو :)
مـارﮮ :)
۱۱ تیر ۱۶:۰۰
اگه شرجی نیست پاشم بیام :دی

پاسخ :

از شانست عزیزم دقیقا از  بعداز ظهر امروز گرم و شرجیه :/
دو دقیقه رفتم سر کوچه خرید پنج لیتر عرق کردم :/
اینجا هوا یهو جو گیر میشه دوروز میباره خنک میشه بعد جو گیر تر میشه و یه هفته سوزان
البته شرجی که همیشه هست بارون و غیر بارون نداره
آلاء ..
۱۱ تیر ۲۲:۳۷
دوستم گیتار داره نمیزنه!!!
گیتارش و بگیرم ببینم میتونم یا نه؟
اگر تونستم برای خودم میخرم

پاسخ :

عالیه پس!من هستم هر وقت اکی شد بهم بگی درخدمتتم عزیزم♥

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان