بلند شو لعنتی!

مطمئنم یه جایی از وجودم ، یه گوشه ای از ذهنم کز کرده 

زانوهاش رو بغل کرده و اشک میریزه 

منتظره دستش رو بگیرم و بکشمش بیرون 

همون دختری که شکست و نا امیدی تو کلش نمی رفت 

همون دختری که تا نفس اخر میجنگید...

خسته شدم 

انگیزه ندارم 

 هدفم مثل یه پارچه ی قرمز واسه یه گاو دست و پا شکسته ست....

یا حداقل گاوی که فکر میکنه دست پاش شکسته ...

باید دست خودم رو بگیرم .به خودم آرامش بدم ، بگم هیوا اگه نشد نشد ، من پیشتم ،دستت رو میگیرم دوباره با هم بلند شیم ...

خیلی وقت به فکر خودم و روح روانم نبود 

خیلی وقته به خودم آرامش ندادم 

از خیلی وقت پیش از 14 سالگیم...6 ساله..6سال...

همش دویدمو نرسیدم و هر دور رو خسته تر از دور قبلم ادامه دادم تا اینکه به قول هلیا شدم به حلزون فلج و کور *-*

نمیدونم چی میشه 

نمیدونم جمعه ی بعدی این موقع چه حسی دارم 

حتی نمیدونم ایا فردا از خواب بیدار میشم یا نه 

اما چیزی که میدونم اینه 

باید دست خودم رو بگیرم و خودم رو نوازش کنم...

هیوا خسته عست..


۲ نظر
نباتِ خدا
۰۷ تیر ۲۳:۲۴
هیوا خسته نباشی! :)
تو الان به شدت به خودت نیاز داری :)
یه وقتایی ک خیلی خسته میشم اول همه راه های ارتباطی رو قطع میکنم بعدش یه عالمه گریه میکنم!هر چقدر دلم میخواد غر میزنم!بعدش بلند میشم و دست خودمو میگیرم و ادامه ی روز رو زندگی میکنم :))
هیوا عزیزم دست دختر کوچولوی درونت رو بگیر باهم برید یه گوشه هر چقدر خواسی گریه کن ولی بعدش باید زندگی کنی :)

پاسخ :

گریههه....دلم براش تنگ شده :)
به دختر کوچولوی درونم قول دادم این هفته رو اگر دووم بیاره از شنبه (!) حسابی بهش برسم :)
ببرمش کلاس موسیقی ببرمش سینما استخرو باشگاه :)
کمکش کنم رژیم بگیره باخم دیگه کتاب بخونیم و کلی خوش بگذرونیم :)
سولویگ .
۰۸ تیر ۱۰:۴۵
هیوا می دونم حرفم کلیشه ای و مسخره ست، ولی دووم بیار، خواهش می کنم. این یه هفته رو دووم بیار و من امیدوارم و دعا می کنم که جمعه، با خوشحالی از حوزه بدویی بیرون و داد بزنی خدایا شکرت! و چند ماه بعد رتبه ت رو ببینی و یه نفس راحت بکشی و بفهمی که تلاشات همه نتیجه دادن.
فقط همین یه هفته رو دووم بیار، نشکن. می دونم سخته، ولی تو می تونی. به قول خودت شیش سال رو دووم آوردی، یه هفته هم روش. برو بزن تو گوش کنکور، و بدون که دعای من هم بدرقه راهته :)

پاسخ :

ممنونم عزیز دلم خیلی بهم انرژی دادی
تلاش خودم رو میکنم و میدونم که کنکور امسالم از پارسال خیلی بهتر خواهد بود 
اما تقریبا میدونم که در حد پزشکی احتمالش زیاده نیارم به خاطر همین خودم رو برای این جنبه هم اماده کردم و پذیرفته م. اینجوری قدرتم بالاتره و بعد ازمون افسرده نمیشم :)
موفق باشی سولویگ جان.این رو از من به یادگار داشته باش،اگه از همین جایی که هستی که فکر کنم دهم یازدهم باشی اهسته و پیوسته پیش بری قطعا موفق میشی. پایه ت رو قوی کن و عمیق درس بخون :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان