بریزشون دور!

لعنت به هرچی کلیشه ست!
ما پشت کنکوری ها ( و کنکوری ها) هر روزمون رو با ین کلیشه ها گذروندیم!
باید روزی زهرمار ساعت بخونی
باید تا قبل عید تموم کنی
باید اول کتاب ایکس رو بزی بعد بری کتاب ایگرگ 
باید سنجش ثبت نام کنی 
باید دور همه چی رو خط بکشی 
باید سه ماهوجمع بندی کنی و درسی نمونده باشه

و....
اخه یکی نیست بپرسه این دری وری ها از کجا در اومده؟
به قول اقای "ص" وقتی یه حرف غلط رو عده یزیادی از مردم تکرار میکنن دلیل درست بودنش نیست!
تف به تمام کلیشه ها!
این کلیشه های لعنتی تحرک رواز ادم میگیره !
کی گفته تو یه هفته نمیشه کاری کرد؟!
چون همه میگن نمیشه ؟چون موردی نبوده نمیشه ؟!
ذهن کلیشه ای رو باید دور ریخت 
چون تابحال نشده امکانش نیست 
خو کدوم حلال زاده ای به قبر اجدادش خندیده اینو گفته ؟!
بریز دور این کلیشه ها رو دختر...
تو قدرتمندی....
۱۰ نظر
MIS _REIHANE
۰۷ تیر ۰۱:۵۴
کنکورت کیه؟توام از بچه هایی هستی که تا یک هفته دیگه کلک کنکوری بودنشون کنده میشه و تاریخ انقضاشون تمومه؟

پاسخ :

14 تیر
وای چه جمله ی باحالی بود :)
امیدوارم اینطور باشه :)
حیات ..
۰۷ تیر ۰۹:۰۸
دقیقا!میای مرور کنی میگن الان که وقت مرور نیست باید کنکور بزنی!میای کنکور بزنی میگن الان باید تورق سریع کنی...میخوای شب و دیر بخوابی میگن الان باید بدنت و عادت بدی که زود بخوابی!...خیلی خوب بود این پستت..فهمیدم که تو هنجار شکنی تنها نیستم:)

پاسخ :

ما میتوانیم :)
آرام :)
۰۷ تیر ۰۹:۱۱
این حال شوم هم تموم میشه طاقت بیار :)

پاسخ :

امیدوارمخ :)
😂مهسا😂 اا
۰۷ تیر ۱۱:۵۳
من که به هیچی توجه نمیکنم :) 

پاسخ :

آفرین همین خوبه :)
فرشته ی روی زمین
۰۷ تیر ۱۲:۳۴
آفررررین...الان یه مریض داری که تو یه هفته باید سرپاش کنی...
همه ی تلاشتو برای درمانش انجام بده ...تو میتونی : )

پاسخ :

مرسیییییییییییی
دعام کن لطفا :)
bahar :)
۰۷ تیر ۱۲:۵۸
تو قدرتمندی :)

پاسخ :

😍😍😍😍
خارق العاده ...
۰۷ تیر ۱۳:۳۶
به نظرت این بده که یک سال خودت رو محدود کنی و بخونی  و از خوشی هات بزنی ولی یه عمر همه بهت حسودی کنن؟😜

بعد از هر سختی آسانی است عزیز 😍😍😍😍

پاسخ :

اگه واقعا لازم نباشه از خوشی هات بزنی چی ؟!😜
تجربه به خودم ثابت کرده حتما باید یه راه در رو واسه خستگی هات بذاری :)

نباتِ خدا
۰۷ تیر ۱۷:۰۷
دیگه چیزی نمونده :))) جمعه عصر باید بیای وبلاگت جشن بگیریم!من گفته باشم از الان!بعد کنکورت نری دیگه پشت سرتم نگاه نکنی!!!!!!

پاسخ :

خدا کنه عزیزم مرسی :)
نه بابا! من اینجا رو ول نمی کنم :)
نباتِ خدا
۰۷ تیر ۱۷:۲۹
منتظرتیم :))))))
ان شالله ک همین امسال قبول بشی و تابستون دنبال خریدای دانشگات باشی :)))))

پاسخ :

مرسی عزیز دلم :)
MIS _REIHANE
۰۸ تیر ۰۱:۴۶
خاستم بگم حدودا برای بچه های ریاضی 4 روز وقت مونده...
روز شمار!

پاسخ :

اوهوم :)
البته من ازمایشی هنر هم ثبت نام کردم عملا منم چهار روز دارم :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان