زدم در گوش افکارم!

انقدر خوردم که دارم میمیرم...وقتی لول استرسم بالا میره مثه گاو نشخوار میکنم و مثل خرس میخوابم :/ اعتراف میکنم :)

این فلوکستین بی صاحاب مثلا قرار بود این مشکلم رو حل کنه ها! اما نکرد! روزی 60 میلیگرم فلوکستین شوخی نیست ها! ولی تاثیر نداره لامصب!

مدتی دوباره تنگی نفس و سنگینی سینه دارم . وزنم تغییر نکرده میدونم دلیلش چیه. این یه هفته هم بگذره برم ببینم چه کوفتیه.

امروز خیلی نا خوداگاه داشتم واسه د وباره پشت کنکور موندن برنامه میریختم ! خیلی عصبانیم از دست خودم ! این رفتار باعث میشه یه هفته ی آخر رو وا بدم! من خودم رو میشناسم ! پارسال هم دقیقا همین طور شد!

حدودا 100 ساعت وقت مفید میتونم داشته باشم توی این مدت اگر مثه آدم بچسبم به درس و مقش لامصب.

فکر کنم صد ساعت کافی باشه نه؟!

میتونم ، نه؟!

۶ نظر
خارق العاده ...
۰۶ تیر ۱۸:۳۷
هیوا جان 
با چند تا دوست شروع کن درس بخون 
اشتباهاتو تکرار نکن
برو کتابخونه درس بخون حداقل هفته ای دو بار برو حالو هوات عوض شه .
روش ها تو تغییر بده عزیز تو می تونی 

منم تصمیم گرفتم سال بعد بخونم اما متفاوت 
موفق باشی 

پاسخ :

بیا این یه هفته رو عالی بخونیم :)
من که یه د وش گرفتم و همه ی افکارم رو ریختم دور!
اگر تلاش کنیم تو این هفته میشع یه رتبه ی خوب ( حتی اگه نشه عالی!) آورد
نمیدونم اولین باره میخوای پشت کنکور بمونی یا نه
اما خونه نشینی یکم اذیت میکنه
بیا این یه هفته رو تلاش کنیم حداقل حسرت نخوریم :)
samaneh rsl
۰۶ تیر ۱۸:۵۳
قطعا میتونی ❤️
به هیچی فکر نکن جز اینکه جمعه بعدی بهترین ارمونت رو بدی 💎

پاسخ :

مرسی عزییزم ❤️
خارق العاده ...
۰۶ تیر ۲۱:۴۲
هیوا جان 
من از امروز شروع کردم حالا اگه کنکور رشته دلخواهم قبول شدم که عالی 
اگه نه به همین درس خوندن ادامه میدم تا کنکور 99
راستی من اگه بمونم یک سال میشه 

پاسخ :

همه ی تلاشت رو بکن عزیزم♡
توکل بر خدا 
انشالله هرچی به صلاحه پیش میاد ♡
😂مهسا😂 اا
۰۶ تیر ۲۱:۴۵
اگه ارزش این یه هفته رو نفهمی ارزش اون یکسالم نمیفهمی با تمام توانت شروع کن این یک هفته رو بخون انشاالله که هممون موفق میشیم (ولی هیوا من خیلی خستم دلم میخواست میتونستم زمان رو نگه دارم یکم استراحت کنم بعد شروع کنم به خوندن بخاطر این خستگی خیلی وقتم داره تلف میشه) 

پاسخ :

دقیییییقااااا باهات موافقم
*کاملا درکت میکنم.کاملا. منمواون خستگی رو دارم:)

اما باید بهش غلبه کنیم ♥
لولی‌وش مغموم💔
۰۶ تیر ۲۳:۲۹
تمومش میکنیم، همین امسال.
امیدوارم البته...

پاسخ :

همین امسال *-*
توکل بر خدا ♥
Merida aa
۰۶ تیر ۲۳:۳۹
هیوا جان فلوکسیتین رو دکتر داده؟قرص های بهتری هم برای افسردگی هستن که به نسبت فلوکسیتین عوارض کمتری هم دارن حتما با پزشکت مشورت کن راجع به این.
دخترجان به جای این فکرای بیخود فقط فکر کن به این که یک ساعت تو این هفته ۱۰ قدم از رقبا میندازت جلو.دیدم که میگم!

پاسخ :

اره عزیزم روانپزشک داده .ولی احساس میکنم دیگه دوزش زیادی برام بالاست. البته از یه طرف هم کامل افسردگیم خوب نشده. البته الان دوماهه دوزش اینقدره دوماه پیش 40 بود. قرار شد هفته بعد برم که کم کم دوزش رو کم کنه و بعدش عوضش کنه.
+ این یه هفته رو از جون مایه میذارم^-^
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان