تولد داریمممممم‍‍‍!!!!!

نتونستم جلوی خودم رو بگیرم که پست نذارم! چون امروز تولد کسیه که توی این مدت کوتاهی که میشناسمش حسابی دلم رو برده! کسی که جزو اون دسته کسایی هستش که تا آنلاین میشم چک میکنم ببینم ستاره ش زرده یا نه ! یه دختر قدرتمند و عاشق خانواده و کار! یه دختر که برای هدفش میجنگه و پزشکی را به اندازه ی جان دوست دارد!!!! درست حدس زدین !!!! مریدا!!!!

مریدای قشنگم !

تولدت مبارکککککککککککک!!!!

اینم دو مدل کیک :




اینم نوشیدنی :


اینم بادکنک ها و کادو ها :


اینم از تیرامیسو!!!:

اینم از هیوا در حال گیتار زدن :
بفرمایید از خودتون پذیرایی کنین!
۸ نظر
Mahoor :)
۰۵ تیر ۲۰:۳۷
تولد قهرمانمون خیلیییی مبارک باشع^_^

پاسخ :

❤️
جناب قدح
۰۵ تیر ۲۰:۳۸
سلام :)
چه کرده این هیوا بانو :))

خوش بحال خانم دکتر با همچین دوستانی :)

پاسخ :

3>
😂مهسا😂 اا
۰۵ تیر ۲۰:۳۸
تولدش مبارک :)
میشه آدرس وبلاگش رو بدی :) 

پاسخ :

عزیزم merida.blog.ir
__PARNIAN __
۰۵ تیر ۲۰:۵۹
مبارک! مبارک!تولد مریدا مبارک ÷)))
چه گیتار دلنوازی ♡~♡
چه کیک خوشمزه ای ؛)

پاسخ :

❤️
Merida aa
۰۵ تیر ۲۱:۲۰
وای هیوا 
نمیدونی چقدر خوشحالممممم کردی آخههه
خیلی ذوق کردمم واقعا
این بهترین هدیه ای بود که گرفتمممم
انشالله به زودی زود با خبر قبولی بیای پیشممم عزیزه من❤️😍❤️

پاسخ :

مرسی عزیز دلمممممم
تولدت هزار بار مبارک
از راه دور همین  پست از دستم بر میاد :)
حتماااااااا میاممممم برام دعا کن <3
😂مهسا😂 اا
۰۵ تیر ۲۲:۴۱
مرسی هیوا جونم 😘

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم
نباتِ خدا
۰۵ تیر ۲۳:۲۶
هیوااااا من با دیدن این خوراکی ها پنج کیلو وزن اضاف کردم ک :))))))))))
تولدش خیلی خیلی مباااارک :))

پاسخ :

خودمم همین طور :)
مرسیییی
خارق العاده ...
۰۶ تیر ۱۸:۳۲
دلمو اب کردی دختر😍😍

پاسخ :

😍😍
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان