حسرت

دیروز خیلی اتفاقی دیدم بعد یه مدت طولانی پیج @thebiggestlosernbc پست گذاشته و با چشمای چهارتا شده و قلب تالاپ تولوپ دیدم که فراخوان داده واسه شرکت تو برنامه! بعد دوسال برگشتن!

* این برنامه یه مسابقه ست بین افراد با اضافه وزن زیاد که توی سه ماه با یه سری مربی ماهر قرنطینه میشن و بدون هیچ ارتباطی با خانوادشون وزن کم میکنن و سراخر میبرنشون و نونوارشون میکنن و خانواده شون رو دعوت میکنن تا بعد یه مدت طولانی ملاقات کنن. و سراخر هر به قهرمان اون فصل یه جایزه ی خفن میدن.شاید شنیدنش حوصله سر بر باشه اما برخلاف تصور اولیه ی خودم بسیار بسیار هیجان انگیز بود ! و انقدر طرفدار پیدا کرد که وقتی بعد از هفده فصل برنامه تموم شد انقدر مردم اصرار به ساخت دوبارش کردن که برگشت !* 

خلاصه اینکه نشستم باخودم دودوتاچهار تا کردم ببینم اپلای کنم یا نه. خیلی چیزا از ذهنم گذشت.اول اینکه بین هزاران هزار فرد بایدانتخاب بشی.یکیش مسئله ی حجاب بود. که خوب ممکن بود چون پخش تلویزیونی میشه برام مشکل ایجاد کنه. و سوم اینکه بعد از اپلای باید مصاحبه ی حضوری بری که خوب نمیدونم ایا غیر حضوری بشه یا نه و این حرفا خلاصه نتیجه گیری کردم که اپلای نکنم.

سر شام به بابا گفتم .کلی تشویقم کرد که اپلای کن !اگه قبول بشی خیلی فرصت خوبیه برات !بقیه ی مسائل هم حالا میشه یه کاری کرد ! اصلا خودم هزینه شو میدم برو!

خلاصه اینکه یهو به جیلیز ویلیز افتادم و صبح رفتم تو سایتش که اپلای کنم !

فرم رو پر کردم که دیدم زارت جزو قوانینش رزیدنت امریکا بودنه!!!!! خیلییییی خورد تو ذوقم!خیلیییییییی! گیریم که خوب یه تیکه دیگه !میتونم به دروغ بزنم ! اما بعدا چطوری باید ثابت کنم ؟! از کل شرایط ثبت نام فقط همین یکی رو نداشتم!از ته دلم از ایرانی بودنم حسرت خوردم .... 

حیف واقعا حیف که حتی نمیتونم شانسم رو امتحان کنم ....

اما الان که این رو دارم مینویسم با خودم فکر میکنم که با اینکه میدونم شانس قبولیم توی برنامه حتی زیر صفره (!) اپلای کنم و اون تیک رو به دروغ بزنم و بعد توی ویدعویی که باید از خودمون بفرستیم توضیح بدم که فقط چون عقده ای نشم این ویدعو رو فرستادم (!)

۱۰ نظر
سولویگ .
۲۸ خرداد ۱۳:۲۵
به نظرم همین کارو بکن. خدا رو چه دیدی؟ شاید از جسارتت خوششون اومد گفتن بیا!

پاسخ :

اره شاید به احتمالیه درصد بشه !
حتما همین کار رو میکنم :)
حداقل اگر هم به احتمال 99 درصد نشد شانس خودم رو امتحان کردم!
Merida aa
۲۸ خرداد ۱۳:۳۵
برای لاغر شدن به نظرم اصلا نیازی به این کارا نیست.چون ممکنه بعد ۳ ماه دوباره اون فرد به جایگاه اول برگرده.برای از بین بردن چربی های اضافه فقط یه باور قوی هست که میتونه کارساز باشه و رژیم غذایی و قرص و نخوردن ۳ تا فاکتور شدیدا مخربند.
اینو منی بهت میگم که خودم یه زمانی شدیدا اضافه وزن داشتم.

پاسخ :

اتفاقا برای خودم هم عجیب بود که چندتایی از شرکت کنندگان فصل های قبلیش بعد چند سال دقیقا به حالت قبلی برگشته بودن!
ممنونم مریدا جونم :) باور قوی...! خیلی خوب گفتی !!!! من خیلی اوقات قبل شروع رژیم خودم رو باخته میدونم !

M- u-m
۲۸ خرداد ۱۳:۵۰
یعنی به خاطر یه برنامه از ملیتت و ای انی بودنت ناراحت شدی و حسرت خوردی! واقعا که! :|

پاسخ :

فکر نمی کنم نیاز به توضیح عقاید شخصی خودم داشته باشم :)
نظر شما هم محترمه
آرام :)
۲۸ خرداد ۱۴:۱۴
بامزه بود خط آخر که عقده ای نشم D:

پاسخ :

اوهوم :)
M- u-m
۲۸ خرداد ۱۶:۱۰
مگه کسی توضیح خواست؟! ولی این چیزی نیست که کلا قابل توضیح باشه. 
ممنون. شاد باشی
نباتِ خدا
۲۸ خرداد ۱۷:۳۸
چه برنامه ی خوبی :))

پاسخ :

اوهوم 
💫 Teenage Dreamer
۲۸ خرداد ۱۷:۴۷
ب نظرم کار درستی نیست!
درسته ک ب خاطر ایرانی بودنم در سطح بین الملل خعلی کلن دارن اذیتمون میکنن
ولی یهو دو سال دبگ خاستی برا ی جایی اقدام کنی همینکه برا همچین چیزی دروغ زدی ممکنه اذیتت کنه! یهو قضیه جدی شد... :))

پاسخ :

توی قسمت توضیحات براشون توضیح دادم که چون فقط میخواستم ویدئوم رو ببینن تیک زدم و رزیدنت us نیستم و اینا
امیلی ...
۲۸ خرداد ۲۰:۱۴
سلام هیوا جانم :)
حالت خوبه؟پر قدرت ادامه می دی که؟ :)
چه خبر؟با نبودن من بهتون خوش می گذره؟ ^_^

پاسخ :

سلام عزیز دلم 3>
اره سعی خودم رو میکنم
جات حسابی خالیه :)
زود برگرد گلم:)
امیلی ...
۲۹ خرداد ۲۰:۱۷
:)
تمام سعی خودت رو بکن هیوای عزیز. :)
:)

پاسخ :

چشم:)
تو هم همین طور عزیزم :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان