ترند این روزا!

شاید موقت !

ماجرا رامبد جوان رو شنیدین ؟! نظرتون چیه ؟!

من اولش خیلی خیلی گارد گرفتم. راستش چند روزی بود اصلا به اینستا سر نزده بودم اما تا باز کردم دیدم مثه اینکه ترند شده! و خداییش خیلی عصبانی شدم ! خیلی! همون طور که بالغ بر 90 درصد مردم اونجور که معلومه چنین احساسی داشتن!

که آقای جوان! شما که هر شب آواز وطن پرستی تون به آسمون هفتم می رسید و امون ما رو با ایران ایرانتون بریده بودین حالا چی شده خودتون زدین زیر حرف خودتون؟! یادتون رفته چطور واسه مردم نسخه می پیچیدید؟! دقیقا ماجرای آزاده نامداری تداعی شد!

به عنوان آدمی که قصد مهاجرت داره و میدونه تابعیت ایرانی چقدر آدم رو محدود میکنه درکش میکنم! اما به عنوان یه "انسان" نه! به هیچ وجه! به هیچ وجه ! لازم به توضیح نیست چرا! چون کاملا روشنه!

مثلش مثل همون ملاییه که رو منبر گفت بچه که ش.ا.ش.ی.د رو فرش اون تیکه فرش رو ببرید و بندازید دور. وقتی رفت خونه دید زنش فرش رو بریده ! باهاش دعوا کرد و گت من این حرف رو برای مردم زدم! نه برای خودمون! 

واقعیت اینه که رامبد جوان میلیون ها میلیون حقوقی که میگیره از پول همین مردمه تا ایشون بیاد تو برنامه ی تلویزیون تو ساعت پیک تماشاچی و با برنامه ای با میلیون ها بیننده چیزی رو سالها به ذهن و روح و روان مردم تزریق کنه که نه تنها خودش هیچ اعتقادی بهش نداره بلکه توی روز روشن هم از نمایشش هیچ ابایی نداره! این قابل بخشش نیست ! به هیچ وجه! در غلط بودن این ماجرا هیچ حرفی نیست !‍

اما !

به شدت یاد حرف خانم "ز " افتادم!  گفتش که هر آدمی یه قیمتی داره ! شاید قیمت ما یه قرون دوزار نباشه ! اما هر چقدررررر بالا ما هم بالاخره یه قیمتی داریم ! ما هم یه جایی در ازای یه چیزی حاضریم در حد خودمون یه بخشی از انسانیتمون رو زیر پا بذاریم ! شاید آدم نکشیم ! شاید اختلاس نکنیم! شاید دزدی نکنیم! شاید مردم رو گمراه نکنیم ! اما "در حد خودمون" ذره ای از انسانیتمون رو حاضریم زیر پا بذاریم!

رامبد جوان کاری مطابق با انسانیتش انجام نداده ! همون طور که من نوعی هم ممکن بود اگر در شرایطش بودم همین کار رو انجام بدم! این کار به هیچ وجه قابل توجیه و انسانی نیست ! اما به عنوان یه انسان که توی چنین جامعه ای زندگی میکنه میتونه برامون قابل درک باشه !

+ نظر شما در مورد این موضوع چیه؟!


۵ نظر
M- u-m
۲۵ خرداد ۱۳:۰۶
واقعا هیچی نمیشه گفت. :|

پاسخ :

:/
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۵ خرداد ۱۴:۳۷
سلام
سلبریتی های ما همشون همینن
از بحث حمایت از یک جناح خاص گرفته تا شعار وطن پرستی و ... شون همه اش همینه
فقط دو رویی و تزویر
تو این سیل اخیر کدوم یکی از سلبریتی ها رفتن کمک کردن؟؟
در مورد وطن پرستی دائم در حال شعار دادن هستن و شعار کوروش پرستی شون کوش فلک رو کر کرده دائم برای وطن در حال یقه جر دادن هستن اما 99 درصد فرزندشون متولد کاناداست!

اصلا بهتر بگم نفهم تر از سلبریتی ایرانی من ندیدم به عمرم
بیچاره مردمی که این ابله ها رو الگوی خودشون قرار دادند :)
آزاد ...
۲۶ خرداد ۰۱:۵۱
سلام
راستش هر وقت میخوام در موردش حرف بزنم هم میبینم که حسش نیست و هم فکر میکنم که اسرافه دکمه‌های کیبورد رو واسه یه سلبریتی فشار بدم...
__PARNIAN __
۲۶ خرداد ۰۸:۴۱
سلام. من وقتی دور و بری هام این خبر رو خوندن و طبق فرهنگ ایرانیشون داد و قال راه انداختن، سکوت کردم. (نمیخوام بگم به به من کار خوبی کردم و این ها). اما به نظرم این کارش دلیلی داشته. اون هم به عنوان یک انسان حق داره فرزندش رو در هر کجا که بخواد به دنیا بیاره. دلیل نداره چون مردم ایران رو شاد کرده بخوایم بگیم حق نداره بچه‌ش رو خارج به دنیا بیاره. یاد اون دورانی افتادم که رامبدجوانو همش با علیخانی مقایسه می کردن که نگاه کنید این چه مرد بزرگیه مردم رو شاد میکنه و اون فقط میخواد غم رو بینشون رواج بده.
+ واقعا اون روز هرچی فکر کردم که این کار جوان چقدر درست بوده و چقدر غلط نتونستم به نتیجه ای برسم. میخوام به خودم قول بدم هیچ وقت مردم رو قضاوت نکنم چون تنها قاضی خداست. و اینکه اون به عنوان انسان این حق رو داره. پس هیچ ربطی به من نداره که بخوام داوری کنم :(
+نظرتو چیه هیوا؟
آلاء ..
۲۷ خرداد ۱۳:۵۹
بهش حق نمیدم هیوا
شاید اگر پذر تو یا کس دیگه این کار و کرده بود بهش باید حق نیدادیم 
وقتی یه سلبریتی این خطا رو میکته اونم کسی که ندای ایران ایران سرمیداد واقعا کارش اشتباست
رضا رفیع مجری شکرقند و نویسنده گل اقا و اینا تو شبکه پنج فکر کنم
راجبش حرف زده و کاملا باهاش مخالفه حرفاش خیلی قشنگه حتما ببین

پاسخ :

مواقم باهات عزیزم
حتما میرم میبینم
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان