ازین تکون یهویی ها!!

دلم یه تکون یهویی میخواد...
بلند شم و به زندگیم یه تکون یهویی بدم و چند ماه رو بذارم برای تعمیرش...
کارایی که توی این 20 سال زندگیم امروز فردا کردم رو انجام بدم و بعد بیوفتم تو مسیر...
اولش کنکورم رو خوب بدم و بعدش کل تابستونم رو تمرکز کنم روی کاهش وزن و پاک کردن جسم و روحم...
خیلی کم تا حالا با خودم مهربون بودم... خیلی کم...
باید مثل یه مامان مهربون خودم رو بغل کنم و به خودم کمک کنم.
باید کتاب های نخوندم رو بخونم.
باید برم استخر و ساعت ها روی سه متری با نهایت آرامش دراز بکشم و آروم بشم.
دلم یه سفر دو نفره میخواد. من و خودم. تنهایی! دوست دارم یه هفته برم پیش مامان و.ی.ک.ی بمونم! با بابا در میون گذاشتم و گفت تابستون با پرواز برو. برات بلیط میگیرم. خدا رو از صمیم قلبم شکر میکنم که خانوادم در این حد بهم اعتماد دارن و بهم آزادی میدن!
ی تکون یهویی میخوام که جسم و روحم رو پاک کنم.
ساعت ها ورزش کنم و کاری که قرص های افسردگیم الان برام میکنن رو خودم برای خودم کنم!
ازین تکون یهویی ها ، ازین تصمیم یهویی ها به شدت توی زندگیم درخواست میشه! فقط باید خودم همت کنم!
+ آلا ، لاله کجایین ؟! دلم یه ذره شده! انشالله سالم و سلامت باشین...




۴ نظر
لاله :)
۲۳ خرداد ۰۴:۱۱
هیوا جانکم:)
قوی باش عزیزکم...
هرچی خیره برات رقم میخوره:)))))))
من منتظرم شیرینی قبولی بدیاا بریم بستنی بخوریم❤😍عزیزجان
اینجا منو الکی گفتی نه؟ نچ نج حسودی نکنم به آلاا جوونمون؟! :)))))

پاسخ :

مرسییییییی
تو هم همین طور لاله :)
نه به خدا اصلا یاد اون قضیه نبودم واقعا از ته دلم گفتم ♡_♡
تو و الا نیستین بیان من سوت و کوره 
هیوا جعفری
۲۳ خرداد ۰۹:۴۸
باور کن اگه یذره تلاش کنی همه چی همونی می شه که تو می خوای. نگرانش نباش امیدوارم اون رتبه ای که دوست داری بیاری

پاسخ :

مرسی عزیز دلم
آلاء ..
۲۴ خرداد ۰۸:۳۴
منم دلم همه این هارو میخواد باهات بیام چهارتایی بریم
من خوبم گلم، منتظرم یکشنبه بشه ببینم سرنوشت برام چی نوشته

پاسخ :

عزیزم :)))))
آلا جونم از ته ته ته ته ته دلم برات دعا میکنم. انشالله خیر باشه :)

... ...
۲۴ خرداد ۱۰:۲۳
دروود. حتما میتونی 50 درصدش رو انجام بدی حتی اگه همش نشه. اینو مطمن باش چون منم چندین بار این حالت رو تجربه کردم. فقط امیدوارم وقتی وقتش رسید برا این تکون ها عقبش نندازی! 
کنکوری هم چند روز دیگه است و خوب میشه. مطمن باش  . هر چند هیچی تو دانشگاه نیست. خخخ
موفق باشی... 

پاسخ :

^-^
ممنون 
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان