توهمی یا چی؟!

حوصله ی بابام رو ندارم ...خیلی رو اعصابه... قهر بودیم بهتر بود..

امروز بهم میگه توهمی!!! میگه از بس قرص خوردی همش توهم میزنی!!!! دخترشو به خاطر مریضیش مسخره میکنه!

حوصله شو ندارم... احساس میکنم باعث میشه نا امید بشم...

امروز بهم میگه چقدر فیلم بازی میکنی اخه!!!! اینکه دیشب تا خروسخون موندی درس خوندی فیلمته! میخواستی سر ما رو شیره بمالی!

واسم خیلی عجیبه که چرا اینجوری فکر میکنه! خودش که اون ساعت خواب بود و من هم سه ساعت از اتاقم بیرون نیومدم! دقیقا چجوری خواستم چنین کاری کنم؟!!

حوصله شو ندارم... خدایا نذار حرفاش روم تاثیر بذاره ... خدایا نذار من رو عقب بکشه...

+ خدایا من این گلایه ها رو میکنم که خالی بشم. پدرم رو سلامت بدار...

۴ نظر
شمیم ..
۲۹ ارديبهشت ۲۳:۱۸
ناراحت نباش هیوا جان..
پدره و گاهی مشکلات روش فشار میاره و ناخواسته حرفایی میزنه  : )

پاسخ :

یه ذره از گاهی بیشتره :)
فاطمہ.ح جیمی ***
۳۰ ارديبهشت ۲۲:۲۱
بازم همین که پدر هست ، شکرخدا 
هرچی باشه هرکسی باشه فرق داره با همه چون پدره 
به دل نگیر دخترجون :) 
قوی بمون  

پاسخ :

دقیقا...
خدارو شکر که هست...
دوست ندارم نا شکری کنم فقط گاهی دلم میگیره :)
امیلی :)
۳۰ ارديبهشت ۲۲:۲۸
(: Hi Heeva
????????Where are you my dear
??????????Are you ok

پاسخ :

I'm right here darling :)
 خوبم عزیزم :)
فقط نوشتنم نمی اومد :)

لاله :)
۳۱ ارديبهشت ۰۱:۵۵
عزیزم...
غصه نخور ...💛💙

پاسخ :

💛💙
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان