چرا؟!

توی دو روز گذشته وزنم 4 کیلو کم شده و من هیچ توضیحی براش ندارم! یه جورایی میترسونه من رو! چون یک اینکه سابقه نداشته و دو اینکه من اصلا چند روزه رژیم نیستم!

البته چند کیلو پایین اومده بودم دو سه روز خیلی زیاده روی کردم میرفتم رو ترازو 2 کیلو بیشتر نشون میداد. احتمال داره که اون دو کیلوی کاذب به خاطر حجم غذای معدم یا آب بدنم ه خاطر قرص LDبوده باشه!

اما هیچ توضیحی برای باقیش ندارم! اون دو کیلو چه جوری کم شده آخه؟!!!!!

تو اینترنت خوندم که کاهش وزن ناگهانی یکی از علائم سرطانه! خداییش مثل چی ترسیدم! با اینکه تازه ازمایش دادم این هفته میرم دوباره همه رو از نو میدم! خدا کنه طبیعی بوده باشه!

+ این ترازوی خاک برسر همیشه وزن همه رو قاطی پاتی نشون میداد ها! حالا واسه من آدم شده هرجای خونه میذارمش و هر چند بار که از صبح خودم رو وزن میکنم دقیق دقیق یه چیز نشون میده!

+ از این پست غافل نشید ها!

۲ نظر
لاله :)
۲۵ ارديبهشت ۱۸:۰۹
دختر😏😶
تو خودت باعث میشی سرطانم نداشته باشی سرطان بگیری!
دور باشد:/
😏😶درستُ بخون!
الکی فکر نکن😶😏

پاسخ :

نمی دونم والله
هرچی هم از صبح می ریزم تو شکمم وزنم بالا نمیره!
Ftme ...
۲۶ ارديبهشت ۰۱:۴۷
قرص ال دی چه قرصیه برا چی‌ مصرف میشه

پاسخ :

در اصل قرص ضد بارداریه 
اما مثلا من که هورمونام بهم ریخته شده دکتر واسه تنظیمش میده که دوره ماهانه داشته باشم. چون pco دارم ال دی عوارض اون هم کم میکنه
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان