ماذا فازا ؟

چند تا پست اخرم رو دیدم !ازحدود بهمن ماه به این ور! خداییش حالم بد شدازاین حجم انرژی منفی و حس بدبختی. برگشتم عقب رو نگاه کردم و افسوس خوردم واسه خودم ! معمولا من از همه چی می نوشتم ! هم حال خوب و هم حال بد ! و انقدر مداوم می نوشتم که آرشیو هر ماه برام خلاصه اتفاقای اون ماه بود و خوندنش حس خوبی بهم میداد! خنده ها و گریه هاش واقعا شبیه زندگی بود ! 

 به عقب که برگشتم با خودم گفتم تو که انقدر بدبخت نبودی !!!! کلی اتفاق خوب هم برات افتاد که ! چرا فراموش کردی بنویسی!!!! نه ! اصلا چرا نخواستی که بنویسی !!!!

خلاصه اینکه نمی خوام همش غمگین بنویسم و یا همش گل  و بلبل ! حداقل به اندازه ی بیست و یک سال زندگیم میدونم که زندگی این شکلی نیست.سعی میکنم واقع نگر به اطرافم نگاه کنم و بنویسم ....

بچه ها همه ی کامنت ها و پیغام ها رو خوندم.چون اکثرا کامنت هام بسته بود بیش از 90 درصد خصوصی بود. مرسی که اینقدر به فکرم بودین و همراهم بودین♥ همه رو جواب میدم ! فقط چون میخواستم جواب درخور بنویسم طول کشید. 

راستی سال نوتون مبارک ! اصلا یادم رفته بود بگم!


۵ نظر
آرام :)
۲۱ فروردين ۱۳:۱۶

:)))

سال نو تو هم مبارک تازه عیدتم مبارک ❤

پاسخ :

سلام آرام عزیز♡
همچنین 
سالم وسلامت و شاد و موفق باشی ♡
امیلی ...
۲۱ فروردين ۱۴:۲۲

سلام هیوای عزیزم ❤

چطوری خانم گل؟چه خبر؟

عید و سال نوت خیلی مباررررررک. 🌹💐🌹💐🌹💐

ان شاء الله امسال سال خیلی خوبی برات باشه. :) 😘 ❤ 🌹

پاسخ :

سلام امیلی عزیزممممم♡
خوبی ؟؟ دلم تنگ شدههههه
پارسال همین موقع ها بود که تو بیان اشنا شدیم یادته؟؟؟؟!!!
چه زود گذشتتتت
هیوا جعفری
۲۱ فروردين ۱۵:۲۱

سال نو مبارک هیوا جان 

امیدوارم سالی پر از حس خوب داشته باشی

پاسخ :

سلام هیوای عزیز وهمراه همیشگی وبلاگم ♡
سال نوت مبارک باشه 
امیدوارم بهترین ها برات پیش بیاد 
لاله :)
۲۱ فروردين ۱۵:۲۳

روزای خوب منتطرمااااان دخترووووو

پاسخ :

سلاااااام بر دوست خوب خودم !♥♥♥
خوبی ؟خوشی ؟سلامتی ؟
سال نوت مبارک باشه لاله عزیزم 
امیدوارم سال جدید برات پر از لحظات هیجان انگیزو شاد باشه
امیلی ...
۲۸ فروردين ۰۹:۳۱

خوبم. :)

منم دلم خیلی برات تنگ شدههه. :*

آره.مگه می شه یادم بره؟خیلی خوب یادمه.یک سال گذشت.به قول خودت چه زود گذشت. :)

چه خبر دوست خوبم؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان