اندراحوالات اواخر دی ماه

دلم خیلی تنگ شده.

دروغ چرا؟خیلی وقته که زیاد نمیام و زیاد هم نمیخونمتون...توی همین دوره ای که نبودم 20 سالم تموم شد !12 دی ماه ! اماتبریکای تولدم گم شد تواوضاع و احوال همون موقع و درست مثل پارسالم احساس تنهایی شدید کردم...

هیوایی که 20 سالش تموم شده ... نمیدونم چراانقدر هضمش برام سخته...

دوست دارم یه هیوای 15 ساله باشم پر از امید وارزو و شور زندگی و پل های روبه رویی که هنوز خراب نشده ...!

به قول تیلور سویفت : maybe this is wishful thinking, probably mindless dreaming...

دلم خیلی گرفته ...ازمون هارو خراب میکنم. تمرکز ندارم. ساعت ها میخونم اما بازده ام دوساعت هم نیست!

تخمین رتبه ی ازمون قبلم یه چیز وحشتناکی شد که حتی به پیراپزشکی ازاد راه دور هم نمیخورد چه برسه به پزشکی ...

دلم تنهایی و گریه میخواد... دلم داد زدن میخواد. ترن هوایی میخواد.یه شونه میخواد که سرم رو بذارم روش و گریه کنم.

دوست دارم برم ارایشگاه موهامو رنگ کنم.ناخونامو لاک بزنم. بماند که چند ساله حتی یه دونه لاک هم ندارم. موهامم رنگ کنم متلک میشنوم که مگه درس نداری ؟چرا دنبال قر و فرتی؟ خط چشمم تموم شده و حتی نرفتم بخرم. شاید مسخره به نظر برسه این حرف اما من خیلی از ظاهر و وزن و سرو وضع نامرتب این روزامناراحتم و خجالت میکشم. چشم های درشت و مژه های بلندم تنها چیزین که میتونه سنگینی نگاه دیگران رو از سر و وضع ناجورم به چشمام بکشونه...به همین خاطر خط چشم خوشحالی منه...

+ من باید امسال قبول شم...تامام...

+ پسرک افتاب مهتاب ندیده رو اتفاقی دیدم! خداروشکر کنجکاوی و احساس بدم از بین رفت!خدا رو شکر که دیدمش! دیگه هیچ حس کنجکاوی و مرموزانه و احساسی نسبت بهش ندارم! هر چقدر میخواد بمونه تو ساختمون !نو پرابلم ! 

فقط در عجبم مامان برچه اساسی گفته شبیه بهرام رادانه :/ 

+ بیاین تو کامنت ها حاضریتون رو بزنید تا بلکه یکم از حس گوشه گیری و تنهاییم کم شه ...! هیوا بی معرفت نیست بچه ها که بهتون سر نزنه!هیوا خستست...!


۱۴ نظر
رهام Geramiha
۲۷ دی ۰۲:۳۹

سلام واسه سومین سال داری میخونی؟!

پاسخ :

اره
احسان ..
۲۷ دی ۰۸:۳۳

سلام

تولدتون مبارک با تاخیر

پاسخ :

سلام.ممنون اقای دکتر:)
سولویگ .
۲۷ دی ۰۹:۳۷

سلام هیوا

اولا تولدت مبارک، پساپس. 

دوما که واقعا امیدوارم زودتر از این حالت ناراحتی و اینا در بیای، خیلی بده...

آقا این یکی دو ماه رو هم بشین، بعد عید که شد برو برای خودت عیدی لاک و خط‌چشم بخر. کنکورتم که قبول شدی برو موهاتو رنگ کن. ایشالا که خیره. 

پاسخ :

سلام بر سولویگ خوش قلم خودم:)
بی نهایت سپاسگزار برای اولا و دوما !
بعد این یکی دوماه یه کم به قرو فرمان خواهیم رسید ♡

نباتِ خدا
۲۷ دی ۱۱:۰۳

سلام هیوای قشنگم :) 

پاسخ :

سلام بر نبات زیبای خدا♥♥♥
آلاء ..
۲۷ دی ۱۳:۵۱

هیوا نمیخوام ناامیدت کنم

اما گاهی خیر تو اون چیزی نیست که ما فکر میکنیم

تو تلاشت و بکن خودت و بسپار به دست تقدیر

شاید پزشکی مصلحتت نباشه 

هدف اینه که زندگی کنیم و از زندگی لذت ببریم اما متاسفانه تو از دوره دبیرستان

از 18سالگی که باید زندگی کنیم تو اوج جوونی میکوبن تو سرمون این غول کنکور و

لعنت به کنکور

تو زندگیت و کن، وقتی از ده ساعت دوساعتش مفیده اون هشت ساعت و زندگی کن اون دوساعت و مفید بخون

به خودت برس دختر

تولدتم مبارک❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

لی لی لی لی لی لی لی

برو برای خودت چندتا لاک بخر برو خرید کن

خط چشم بخر 

برو مهمونی یکم به خودت برس بعد بشین دوساعت مفید بخون

پاسخ :

آلا مثل همیشه حالم روبهتر کردی...
میدونی خودم خیلی اوقات گیر میکنم بین اینکه ایا واقعا مصلحت نیست یا اینکه دارم امتحان میشم
رهام Geramiha
۲۷ دی ۱۴:۵۳

چیزایی که نوشتی، ورژن پسرونه ش رو درک میکنم، به قول این مشاورا این پنج ماه دیگه رو محکم وایسا، بعدش هرکاری دلت خواست بکن ...

پاسخ :

شمام پشت کنکوری هستی؟
درسته ...پنج ماه..
لولی‌وش مغموم💔
۲۷ دی ۱۶:۳۸

هیوا خسته‌است ولی ادامه می‌ده.😎💪

پاسخ :

باید ادامه بده♥
__PARNIAN __
۲۷ دی ۱۹:۳۵

سلاپ :)

ایم حاضر اند فالویینگ یو :))

پاسخ :

سلام♥
مرسی خواهر کوچکتر باهوش و زیبایم :)
آلاء ..
۲۷ دی ۲۳:۱۴

تو تلاشت و میکنی اگر شد الحمدالله اگر نشد بازم الحمدالله 

توکل کن

تلاش کن توکل هم بکن شاد هم باش 

فدای تو بشوم 

پاسخ :

مرسی آلای عزیزم که همش بهم قوت قلب میدی...
شاسوسا ..
۲۸ دی ۰۸:۴۳

هیوا..

ادامه بده..

موفق میشی

 

پ.ن:اینقد دلم میخواد موهامو فندقی کنم😋

پاسخ :

مرسی ، تو هم همین طور :)
پ.ن: من دوس دارم پایین موهامو هایلایت طلایی کنم :)
نباتِ خدا
۲۸ دی ۱۱:۲۳

حالت چطوره؟ :) 

پاسخ :

مرسی نبات جانم بد نیستم.
خودت خوبی؟
رهام Geramiha
۲۸ دی ۲۰:۱۰

نه...اولین کنکورمه

پاسخ :

موفق باشی
هیوا جعفری
۰۳ بهمن ۱۵:۳۱

سلام هم اسم عزیزم 

تولدت پساپس مبارک و با کلی آرزوی خوب و این حرفا

هیوا جون به نظر من به خودت خیلی فشار نیار و فاز منفی نده. تمام تلاشتو بکن و اگه باز هم نشد فقط قبولش کن و رهاش کن 

اما حالا کاری کن که وقتی برمیگردی به عقب از خودت ناراضی باشی

پاسخ :

سلام عزیزم
یه دنیا ممنون :)
//][//-/ ..
۰۸ بهمن ۰۰:۴۶

سلام

امروز همینطوری یادم آمدی. چند وقتی بود که فرصت وبلاگ خواندن نداشتم. امروز آمدم از لیست وبلاگ‌ها پیدایت کردم ببینم در چه حالی. 

امیدوارم بعدا وقتی به عقب نگاه میکنی بگی «خوشی‌های من از ۲۱سالگیم شروع شد:) » تولدت مبارک دختر خوب. سال شادی داشته باشی.

اگر سیاست اینقدر احمق نمی‌بود، راهش را پیدا میکردم که یک خط چشم سیاه، یک ریمل آبی و چندتا لاک رنگ روشن برایت بفرستم. 

میبوسمت.

پاسخ :

سلام الهه جان ! پیامت حسابی بهم انرژی داد! ممنون که یهویی یادت اومدم و اومدی سراغم:)
فدات بشم عزیزم که انقدر مهربونی. ای کاش سیاست انقدر احمق نبود که من هم میتونستم برات یادگاری بفرستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان