هیوا بازم خُل شده!

مانتوی زمستونی و شال زمستونی و کاپشنم رو پوشیدم و خواستم برم کتاب تست آی کیوی شیمی رو سیم بزنم. بعد سه سال برگه هاش داشت جدا میشد:/
تو آینه خودم رو نگاه کردم تفاوتی با یه مادر بزرگ چاق نداشتم. کاپشن و مانتوی کلفتمم من رو چاق تر نشون میداد و موهامم کج نذاشته بودم. این یعنی چاقی صورتم هم کاملا پیدا بود. با خودم گفتم سر کوچه داری میری دیگه به جهنم. 
از پله ددشتم پایین میومدم یه لحظه صدای بالا یا پایین رفتن در پارکینگ رو شنیدم. یه لحظه اکراه کردم و موندم و بعد با خودم گفتم لابد آقای ر از سر کار برگشته و اینا(چقدر خوشبینم!!!). به راهم ادامه دادم و رسیدم به چند تا پله ی اخر دیدم ای دل قافل پسر افتاب مهتاب ندیده ست ! بدو بدو راه رفتم تا پیاده نشده از در برم بیرون. امیدوارم ستون کنار جای پارکش مانع از دیدن من شده باشه! 
نمیدونم چرا !دوست نداشتم من رو توی اون شرایط ببینه ! نه فقط خاص اون ها! دوست نداشتم یه دانشجوی پزشکی که از بیمارستان برگشته من ، یه دختر سه سال کنکوری ، در چاق ترین و شلخته ترین حالتش و با یه کتاب تست شیمی آیکیو که قطعا خود اون فرد هم چند سال پیش داشتا و احتمالا یا گوشه ی انباریشون داره خاک میخوره یا به کسی داده!نمیدونم چرا دوست نداشتم ! دوست ندارم هیچ کس ، هیچ فرد جدیدی من رو ببینه! چه برسه به یه دانشجوی پزشکی که از نظر من یه زندگی پرفکت داره ! 
+عوضی زودتر گورتو گم کن ازین ساختمون برو دیگه...! 
+ اون دمپایی آبی ها رو بدزدم به نظرتون ؟!!!
۴ نظر
رهام Geramiha
۱۹ آذر ۱۹:۵۰

آره بدزد عکسشو بزار :/

پاسخ :

ااونوخت به همه ی صفاتی که بالا به خودم نسبت دادم یه دزد هم اضافه میشه :(
big cat
۱۹ آذر ۲۱:۲۵

ادم حساس میشه:)

پاسخ :

دیگه والله من از حساس هم گذشتم...
هیوا جعفری
۲۰ آذر ۱۳:۱۲

رو آدما حساس نشو 

هر کسی خوبیا و بدیا خودشو داره 

شاید یه آدم گند دماغ و شلخته باشه 

پاسخ :

آره باید با همین دید نگاه کنم به قضیه :)
شاسوسا ..
۲۶ آذر ۰۸:۳۷

حق داری هیوا...

منم جای تو بودم فرار میکردم

میترسم کسی که خیلی بالاترازخودمه نگاهم کنه!

 

 

پاسخ :

مرسی که انقدر میفهمی منو :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان