دل را به کدامین دریا باید زد ، تا هیچ موجی دیگر به ساحل بازش نگرداند؟!

سیزده ساعت درس... فردا عملیش میکنم و جور امروزو می کشم.
نمی دونم چرا از ازمون قبلی تا حالا خستگی عجیبی تو وجودم نشسته و به برنامم نمی رسم.
دوست ندارم ازمون بعدی رتبم بدتر بشه ! شاید خیلی برام ناممکن بود اولش اما نتیجه ازمون جمعه که اومد دیدم با یکم تلاش میتونم اون رتبه رو به زیر صد برسونم ( رتبه ی سه رقمی خوبی آورده بودم )‌
درنتیجه دوست ندارم نهایت ارزوم رسیدن دوباره به همون رتبه قبلی باشه.
باید برم بالا. نه که درجا بزنم.
خدایا خودت یاورم باش.
هیوا اگه خسته شدی گریه کن ، جیغ بزن داد بزن اما لطفا لطفا لطفا این 17 روز رو روزی 13 ساعت برسون !!!!
+ جرئت کردم بیوماز ثبت نام کردم. آزموناش خیلی سخته و من که خیلی کم زیست و به شکل کنکوری تا بحال خوندم همش نا امید میشدم. ازمون جمعه بهم جرئت ثبت نام داد. خلاصه اینکه باید برای کمتر از یه هفته و نیم دیگه خودم رو برای اون آماده کنم. مباحثش هم فصل های مهم و پرتکرارین.
+ خواب بعد از ظهر؟!!! رو اعصابمه. دو سه ساعت میخوابم و بعدش خسته تر بیدار میشم ! بیشترین تلف شدن وقتم بین بازه ی 11 نیم صبح تا 5 بعد از ظهره... معمولا سه ساعت از این بازه دود میشه میره هوا!
+ حوصله ندارم دیگه حضوری برم رژیم. امروز یه رژیم آنلاین ثبت نام کردم. دکتر س.ا.ع.د.ی که هیئت علمی دانشگاه تهران هم هست. امیدوارم خوب باشه. مثل بقیه رژیم های مزخرف آنلاین نبود که در جا یه روبات واست تنظیم کنه. 72 ساعت طول میکشه تا خود دکتر رژیم رو شخصا بنویسه. امیدوارم نتیجه بگیرم.

منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان