دست از طلب ندارم تا کام من برآید /یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بعد از ذوق وصف نشدنی دیروزم برای رتبه ی خوبی که آوردم ،امروزم رو خیلی به بطالت گذروندم.این تفریح رو حق خودم میدونستم (هر چند به هیچ عنوان تفریح نمیدونمش چون واقعا به بطالت گذشت ) . دو اینکه اندکی مغرور شدم راستش رو بخواین که یکی دو روز چیزی نمیشه....!
شب به خودم اومدم و دیدم ای دل غافل! نه تنها برنامه سنگین تر میشه بلکه با در نظر گرفتن تایم مروز کردن مباحث آزمون قبلی کمتر وقت دارم !
همیشششششه در یک سطح نگه داشتن چیزی سخت تر از به دست آوردنشه!
یه لحظه فکر کردم اگر بعدی رو خراب کنم چی؟! تنم مور مور شد !!!!!
خلاصه اینکه صبح زود بیدار خواهم شد و قدم خواهم گذاشت!
+تصمیم گرفتم هر روز ورزش کنم. پیاده روی بیرون یا اگه هوا خوب نبود رقص تو خونه. تغذیه ام هم باید مناسب و طبق رژیم باشه. به یه بدن سالم احتیاج دارم! و قطعا بار این وزن سنگین رو باید از دوشم بردارم ...!
+خانم د.ت. از ته قلبم دوستتون دارم... از وقتی چشم به جهان باز کردم تا الان همواره بودید...بعد تر از دورترین خاطراتی که دارم اینه که هرسال (واقعا هر سال !!! بدون فراموش کردن یکسال) اولین هدیه تولدم از شما بود که چند روز قبل تولدم از کیلومتر ها اونطرف تر میفرستادید برام. بعد تولد هلیا حتی یک بار هم تولد اون رو هم فراموش نکردید.وقتی کنکور قبول نشدم زنگ زدید و به پدرم گفتید هیوا رو بفرست یه مدت پیش من روحیه ش باز شه یا اینکه ببرمش مسافرت. وقتی توی کنفرانس از حرفای طعنه آمیز اون خانم به ظاهر استاد دانشگاه ناراحت شدم چند روز بعد تماس گرفتید و دلداریم دادید که حتی اون حرفای طعنه آمیز زیادی به خود شما زده و اعصابم رو برای چنین آدمی خورد نکنم. شاید ما 60 سال تفاوت سنی داشته باشیم اما اونقدر من رو درک میکنید که ....!
روزی که از در هتل کادوس تا شهرداری پیاده رفتیم و از بازار محلی و بعدش پارک برگشتیم هتل از بهترین خاطراتم بود !
یادش بخیر چند سال پیش که رشت اومده بودید و صبح پرواز داشتید و من مدرسه بودم چقدر ناراحت شدم که تا فرودگاه نمیتونستم بیام. اما برگشتم خونه و دیدم به خاطر بارون شدید پروازتون کنسل شده و یه روز دیگر هم هستید پرواز کردم !
امروز زنگ زدید و برای هدیه ی هلیا از من نظر خواستید و گفتید تو فروشگاهید و من با شرمندگی وخجالت گفتم هر چه از دوست رسد نیکوست و شما گفتید الان اون روسری که چندسال پیش براتون خریدم سرتونه و خیلی دوستش دارید مرتب استفاده میکنید و من بال درآوردم ♡
دوستتون دارم خیلی خیلی خیلی زیاد...! 
در طول این همه سال حتی یک بار یک بار هم یادم نمیاد هیییییچ بدی از شما دیده باشم. ای کاش بتونم روزی بدون خجالت این حرف ها رو بهتون بزنم ♡
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان