:)

خوشحالم! خیلی خوشحال!
هر چند نه نتیجه ام برام ایده آل بود و نه تلاشم ایده آل ! اما خیلی خوب بود ! خیلی !
خودم درصد که گرفتم خیلی ناراحت شدم چون برای بیشتر از اون تلاش کرده بودم اما وقتی درصدام رو به مامان اینا گفتم دهنشون شیش متر باز شده بود اشک شوق ته چشماشون!
خیلی شاید مسخره به نظر بیاد این همه خوشحالی برای یه ازمون آزمایشی! اما من حتی یک بار، حتی یک بار این درصد ها رو سال گذشته توی هیچ آزمونی نداشتم ! حتی سال قبلشم همین طور !
درسته که اول راهه و درصدام ایده آلم نیست ! اما به چند هفته گذشته نگاه میکنم و به خودم میگم همه ی تلاشت رو نکردی !، اما کارت خوب بود کلا ، آفرین !
+ با درصدام تخمین رتبه ی کنکور 98 برای بابام پیامک شد ! خیلی ذوق کردم خیلی!  تو خوابمم نمیدیدم !
+ مامان گفت خیلی امیدوار شده و این برام یه دنیا ارزش داره !
+ حالا که فهمیدم تلاش نتیجه میده میرم که سه هفته رو تا خرتناق بترکونم! حداقل باید دوبرابر این آزمون درس بخونم!
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان