نیو استارت :)

همه ی نوشته هام رو پیش نویس کردم. همه چیز چه خوب چه بد گذشته و من تمامش رو توی گذاشته جا میذارم و درس هایی که ازش گرفتم رو تو قلب و ذهنم نگهداری میکنم.

شاید بگید خیلی دیوونه م اما خوب شد که امسال نشد و دوباره قراره یه سال دیگه هم تلاش کنم . 

خوشحالم بابت درسایی که گرفتم و قراره بگیرم.

خوشحالم از اینکه فهمیدم برای خانواده م خیلی مهمم فارغ از نتیجه.

دلم آشوبه بابت وقت های از دست رفته و کم کاریام اما هرچه زودتر تلاش میکنم احیا بشم . الان وقت این کار ها نیست .

و سر آخر f..k what others think :) همین که خونواده م تعداد محدودی از دوستام پشتم هستن برام کافیه:)

پ.ن : انقدرر ازین نیو استارت ها زدم و بعدش ول کردم که حسابش از دستم در رفته :)اما امیدوارم این استارت جواب بده :)

۱۰ نظر
نباتِ خدا
۱۸ مرداد ۲۱:۱۷

خیلی خوشحالم بخاطر شروع جدیدت :)

دلم میخواست پ. ن آخر رو نمیزاشتی، گذشته رو فراموش کن، روزای پیش روی تو متفاوت و قشنگ خواهند بود :)

 

+دلم برات تنگ شده بود ک😍💓

پاسخ :

مرسی عزیزم 😍
پ.ن اخر که آخرش خوبه 😅
+ منم همین طور و خیلی خیلی زیاد 💜
لاله :)
۱۸ مرداد ۲۱:۲۸

عزیزم...

الهی به خواستت برسی :)))))

دعا میکنم کلی واست:)

پاسخ :

مرسییی🧡💜
تو هم همین طور :)
😂مهسا😂 اا
۱۸ مرداد ۲۱:۴۹

موفق باشی :)

 

پاسخ :

همین طور تو 💜
سولویگ .
۱۸ مرداد ۲۲:۰۴

جواب می‌ده، ایشالا جواب می‌ده. 

پاسخ :

مرسی عزیزم 💜
نباتِ خدا
۱۸ مرداد ۲۲:۱۶

عزیزممم، همیشه از این پستا بزار😘💓😍

هیوا جعفری
۱۹ مرداد ۰۸:۵۳

قوی باش، موفق باشی 💪

پاسخ :

ممنون 🧡همچنین 🧡
فاطمہ. ح جیمی
۱۹ مرداد ۲۳:۲۰

موفق میشی 

پاسخ :

ممنونم 💜
همیشه بهترین ها برات رقم بخوره 🙏
فاطمه م_
۲۰ مرداد ۰۸:۴۳

ایشالا به اون چیزی که می‌خوای و خیره برسی ^_^ تو می‌تونی قطعا💪

پاسخ :

مرسی عزیزم 🧡
ممنون از کامنت های همواره انرژی بخشت 🧡
شمیم ..
۲۰ مرداد ۱۴:۵۷

یه استارت قوی بزن!

و نزار هیچ چیزی مانع درس خوندنت بشه  : )

موفقیت تورو صدا میزنه هیوا ❤

پاسخ :

مرسی عزیزم 🧡
تو هم همچنین شمیم جان 
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان