به وقت گیتار

تا ساعت یک در مقابل شونه درد شدید مقابله کردم و کماکان گیتار زدم تا آهنگام رو برای فردا اماده کنم. بعد از حدود ۷ ماه اولین جلسه ی کلاسم با استاده و دوتا اتود نه چندان جذاب رو باید اماده کنم. البته یکیشون جذاب بود و اماده ست اما هیچ جوری نمیتونم‌ با اتود یک کارکاسی ارتباط برقرار کنم 🙄 حالا این به کنار. 
چیزی که نمیتونم باهاش کنار بیام و اذیتم میکنه و باورش سخته اینه که من نسبت به سال گذشته خیلی پسرفت کردم تو موسیقی. دستم تحلیل رفته ،ظرافت نواختنم کم شده و پینه ها ی انگشتام هم تقریبا رفته. شونه دردی که قبلنا بعد چهار پنج ساعت نواختن سراغم میومد الان بعد یکی دوساعت به اوج خودش میرسه .
و این سخته. اما باید بپذیرم‌. باید بپذیرم و دوباره به خودم دست پیدا کنم و با حوصله این راه رو طی کنم. اینکه غد بازی دربیارم و بخوام یه اهنگ تند رو با سرعت ۱۶۰ بزنم و نصف نت هاش بپره و صداش در نیاد فقط و فقط به خودم و دستم و اعتماد به نفسم اسیب میزنه ! باید مثل بچه ی ادم سرعت رو بیارم پایین و پله پله خودم رو بکشم بالا!
سرزنش خودم فایده نداره و به هر حال کاریه که شده.
باید این ضعف تکنیکی رو برطرف کنم.
و خوب این معادل اینه که چند ماه از اهنگای جذاب دوری کنم و فقط بچسبم به نواختن گام و اتود تا دستام‌برگرده به قدرت قبلی و بعد بتونم هر چی خواستم بزنم.
بچه ها! گیتار خیلی ساز بی معرفتیه ! اگه ولش کنید اون هم ولتون میکنه ! اینو همش استادم می گفت و الان درکش میکنم...
من سر رشته ی زیادی از بقیه ساز ها ندارم. اما میدونم گیتار اصلا اسون نیست ! عشق میخواد ! صبر میخواد ! پشتکار میخواد! انتهای گیتار زدن چند تا اهنگ از چند تا خواننده ی معروف نیست! حتی اون دوتا اهنگی که پست کردم‌براتون هیچ جایگاهی تقریبا نداره و چیز خیلی پیش پا افتاده ایه ! بار ها برای خودم پیش اومده که اهنگی رو دوماه تمام روزی سه ساعت روش وقت گذاشتم که درش بیارم ! 
عشق میخواد گیتار ! 
سخته ولی می ارزه ! به قول آنا ویدوویک (یه نوازنده درجه ۱ ) گیتار سازیه که بغلش میکنی و قلبت بهش نزدیکه!
من تمام این سختی ها رو به جون میخرم و دوباره جایگاه خودم رو پیدا میکنم‌
خیلی بهم گفتین که دوباره ویدیوی گیتار بذارم . به خدا هیچ‌آهنگ کلاسیکی آماده ندارم فعلا و فقط دارم یه سری تمرین واسه تقویت دستم انجام میدم.‌ 
به زودی براتون خواهم گذاشت 👍
حتی شده از تمریناتم که انگیزه بگیرم 👍



۳ نظر
نباتِ خدا
۰۳ مرداد ۰۷:۰۳
تو دوباره از پسش برمیای :)
قوی بمون هیوا :) 

پاسخ :

مرسی نبات جونم 💙💙💙
Wolfgang Pauli
۰۳ مرداد ۱۰:۱۳
اره خیلی ساز بی معرفتیه.

پاسخ :

👍
😂مهسا😂 اا
۰۳ مرداد ۱۳:۴۶
تو این یکسال باید روزی یکساعت میزدی که اینجوری نشه 

پاسخ :

اره 👍
ولی یه ماهه میشه برگشت به حالت قبل
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان