مای گارد ایز آپ :)

من اصولا زیاد دروغ نمی گم

اما یه فلسفه ای دارم

تا زمانی که خودت دروغت رو باور نکردی دروغ نگو! گام اول اینه که خودت باورش کنی!

+  مجبور شدم ننه من غریبم بازی دربیارم برای یه نفر. فقط واسه اینکه متوجه ی جایگاهش بشه. کاملا قابل باور بود و همه باورشون شد! اما اون شخص باورش شد و نادیده گرفت!!!!و گذاشتمش کنار و اجازه دادم هر بلایی دلش میخواد سرم بیاره! اما عوضش خودم رو قوی میکنم و گاردم رو میکشم بالا تا آسیب نبینم ...

+  گرمه...

+  دوست دارید یه بار یه آهنگ با گیتار بزنم بذارم براتون؟!

+  چنین گفت الی: این پست

۷ نظر
لاله :)
۰۳ خرداد ۱۸:۱۴
+قوی باش:)
+خیلی خیلی خیلی گرمِ
+من دوست :)
+زیبا گفت؛)
بارونِ هیوا بارونِ
پنجره اتاقو باز کن:)

پاسخ :

اره باروووووووووووون اومدددد
خنک شد یکم هوا :)

نباتِ خدا
۰۳ خرداد ۱۸:۱۶
چطور میتونیم دروغ خودمون رو باور کنیم؟ :))))
من واقعا نمیتونم باورش کنم ولی از طرف مقابلم انتظار دارم باورش کنه :/

پاسخ :

خوب هر دروغی رو نمیشه :)
من تا خودم یه دروغی رو باور نکنم به بقیه نمیگم :)
فاطمه م_
۰۳ خرداد ۱۹:۲۳
+ آره آهنگی که میگی رو بذار برامون :) 

پاسخ :

جشم حتما :)
نباتِ خدا
۰۳ خرداد ۲۲:۳۰
راستی حتما آهنگ رو بزار :)

پاسخ :

چشم حتما:)
شمیم ..
۰۴ خرداد ۰۱:۵۱
هووم بزاراهنگی که میگی رو😄

پاسخ :

چشم:)
😂مهسا😂 اا
۰۴ خرداد ۰۳:۲۵
آره گیتار بزن
من خیلی وقته گیتار خریدم اما هنوز وقت نکردم کلاس برم 

پاسخ :

میشناسم استاد خوبی که انلاین هم درس میده.میخوای معرفی کنم؟!
البته خودم باهاش کار نکردم اما کارهاش رو دیدم.دانشگاه تهران هم درس خونده.
😂مهسا😂 اا
۰۴ خرداد ۱۳:۰۴
نمیدونم اگه خواستم بهت میگم مرسی 💕💕💕

پاسخ :

باشه :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان