چرا؟!(2)

یه کیلو دیگه وزنم کم شده!
وات ده هل ایز رانگ ویت می؟!!!!!
چرا اخه؟!
دکتر برم، نه؟!
میگن کاهش وزن غیر منتظره ی 10 درصد وزن بدن تو 6 ماه خطرناکه! خوب من اینو تو چند روز کم کردم!!!!!!
وات ده هل ایز دیس؟!!
+ مامانم میگه حالا وزن تو کم شده تو آبغوره گرفتی چرا اینجوری شده!!!! خوب من رژیم نبودم مادر من! شاید درد و مرضی باشه خوب!!!!!
+ من از مرگ نمی ترسم‍! اما بیماری؟! ازش وحشت دارم!!!!!
--------------------------------
وای خدا یعنی من تهشم دیگه!!!!!!! ترازو مشکل داره دلبندم ! الان ده کیلو کتاب بغل کردم رفتم روش دو کیلو کمتر نشون داد
بهتون گفته بودم که وزنم سه رقمی شده بود دیگه ، نه؟!!! نیست چاق تر شدم از دقت ترازو زدم بیرون من رو با کلی اختلاف نشون میده :))))))))
تاحالا انقدر از اضافه وزنم خوشحال نبودم:)))))
تپل مپل کی بودی تو ؟!!!!!!
۹ نظر
doran ...
۲۶ ارديبهشت ۰۹:۲۷
سلام
یه هفته چیزهایی که میخورید رو دقیق ثبت کنید و اخر هر شبم وزن هر روزتون رو بنویسید 
اگه دیدید بازم داره پایین میاد برید دکتر
ولی من الان وقتی روزم 7-8 کیلو کم شدم,دو روز روزه نگیرم دوباره میشم همون:|
ایشالله که چیزی نیست

پاسخ :

آخه من روزه نیستم!
دو روز از ترس هی پرخوری میکنم که بره بالا ولی پایین میاد!
از ترسم شنبه وقت دکتر گرفتم!
samaneh rsl
۲۶ ارديبهشت ۱۰:۱۴
اگر عیب از ترازوهه دیگه نگران نباش !
چیزی نیست 👌💙

پاسخ :

اوهوم 💙
آلاء ..
۲۶ ارديبهشت ۱۰:۴۳
اضطراب فرزندم اضطراب

پاسخ :

آره....
با اینکه دارو میخورم ولی....
سولویگ ...
۲۶ ارديبهشت ۱۱:۵۰
وای یه لحظه ترسیدم!
خب اون ترازو رو درست کنید خواهر! :) 

پاسخ :

درست شدنی نیست :/
دقتش پایین اومده!
یه لحظه ترسیدی ولی من سه روزه دارم میمیرم از ترس:/
دیگه امروز با ازمایشاتم فهمیدم خرابه!!!!!!
و نکته مهم تر اینکه دکمه ی مانتوم هم بسته نمی شد! نشونه ی اینه که کم نکردم!
doran ...
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۱۸
الان چی شد ترازو مشکل داشت؟
خب خداروشکر پس
مام یه ترازو داشتیم یه سانت اینور اون ور میکردیش وزنت چند کیلو تغییر میکرد:|

پاسخ :

نمی دونم چرا ولی خراب شده!
دقتش خیلی پایین اومده.مثلا 70 کیلو به پایین رو درست نشون میده اما بالاتر رو قاطی میکنه!
doran ...
۲۶ ارديبهشت ۱۴:۲۱
راستی به جای این لینکی که اینجا هم گذاشتید یه لینک کوتاه, بزارید من الان درست میکنم
http://yon.ir/BWuyK
اینو بزارید جاش 
قالب رو بهم ریخته ,عریض ترش کرده

پاسخ :

وای مرسی عزیزم
نمیدونستم چجوری لینک رو کوتاه کنم.گذاشتم اینو
چجوری میشه لینک کوتاه کرد؟!
احسان ..
۲۶ ارديبهشت ۱۵:۱۳
سلام
شما که اینقدر به وزن تون حساسید یه ترازوی خوب بخرید
دیجی کلا داره
این اسمایلی ها رو از کجا میارید؟

پاسخ :

سلام
اره باید یه جدید بخرم
تو اینترنت بزنید ایموجی یا شکلک برای وبلاگ . میاره .بعدش کپی پیست کنید.
البته فقط وقتی پست میذارید نشون میده . تو کامنت نمیشه!
احسان ..
۲۶ ارديبهشت ۱۵:۳۰
مرسی

پاسخ :

خواهش میکنم
doran ...
۲۶ ارديبهشت ۱۵:۴۳
هیچی سرچ میزنیم
لینک کوتاه کن و تمام😅

+ ایشالله زیر 70 برسید که دیگه نیاز نباشه ترازو بخرید؛)

پاسخ :

مرسی
انشالله :)
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان