شبا گریه کنم روزا بخندم...

قرص افسردگیم که قرص خیلی تیپیکیه،کمیاب شده!!!!!!! نه از خارج وارد میشه و نه چیز عجیب غریبیه! ولی نیست!
امروز از استرس اینکه اگه پیداش نکنم چیکار کنم داشتم دیوونه میشدم!
به خودم می گفتم حالا من دوماه مونده به کنکور چجوری قرصامو عوض کنم؟! چقدر طول میکشه تا به جدیدا عادت کنم؟!اگر بخوام دکتر وقت بگیرم یه هفته طول میکشه، من تا اون موقع چیکار کنم با افسردگی؟!!!!!
بدی قرصای افسردگی اینه که در طولانی مدت جواب میده و ممکنه یه قرص رو دوماه بخوری روی تو اثر نداشته باشه!حتی ممکنه دارو ها برای تو اثر منفی داشته باشه!
من اوایل که شروع کرده بودم به شدت افسردگیم شدت پیدا کرده بود و افکار خودکشیم افزایش! و متاسفانه این تو ذهنم نهادین شده که اگر قرص جدیدی رو شروع کنم بازم باید یه ماه با چنین عوارضی دست و پنجه نرم کنم!
خلاصه غروب بابا رفت یه داروخونه ی آشنا و تونست سه ورق گیر بیاره! برای 15 روز! به بابام گفتن هفته دیگه که اوردن واست کنار میذاریم! عذاب وجدان گرفتم که با پارتی بازی گیر آوردم قرص رو ، اما چه میکردم؟! همونطور که تو پست قبل گفتم از اکسیژن بیشتر بهش نیاز دارم!
و من هنوزم دارم به این فکر میکنم که امشب چند نفر دارن واسه پیدا نکردن این قرص عذاب میکشن؟! و ده ها بیماری به مراتب پیچیده تر که داروهاشون کمیابه یا اصلا نیست! درد بزرگیه! خیلی!
+ای کاش میدونستین که حرام تر از موهای افشون توی باد،کمیاب "کردن"داروهاست!
+روز به روز تصمیمم برای مهاجرت داره قطعی تر میشه!
۴ نظر
نباتِ خدا
۱۱ ارديبهشت ۲۲:۱۲
امیدوارم یه روز اینقدر خوب بشی که نیازی به هیچ قرصی نداشته باشی :)❤

پاسخ :

ممنونم نبات♥انشالله همه بیماران شفا پیدا کنن^-^
فرشته ی روی زمین
۱۱ ارديبهشت ۲۳:۲۶
خیلی دردناکه....  ÷_÷
انشاءالله اوضاع کشور هرچه زودتر بخیر بگذره : (

پاسخ :

انشالله...
مردم گناه دارن بخدا....
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان