مرغ کو اندر قفس زندانیست/می‌نجوید رستن از نادانیست

هیچ وقت فکر نمی کردم وقتی دوباره به وبلاگ نویسی روی بیارم فرصتی بشه برای دوباره پیدا کردن خودم.

چقدر برام حس خوبی بود وقتی از اینستاگرام و... فاصله گرفتم ، هرچند زمان زیادی نگذشته باشد ، باعث بشه از تمام بغض و کینه ای که با خودم داشتم رها بشم.

مدت ها بود بدون ترس از قضاوت چیزی ننوشته بودم. و بارها شده بود برای گذاشتن عکسی در صفحه م به بهانه نوشتن کپشنی طویل و دراز دقیقه های طولانی رو صرف کردم اما نهایتا تمامش رو پاک می کردم و نوشته ام رو به دوش می کشیدم.

اونقدری که از سنگینی بار اون نوشته ها درد عمیقی وجودم رو گرفته بود.

به قول گلسا آدم هایی که وبلاگ می نویسن آدمای تنهایی هستن.

راستش زمانی که می خواستم برگردم به وبلاگ نویسی احساس می کردم که این ماوای قدیمی من میان تکنولوژی های امروزی کاملا گم شده باشه و فکر میکردم هیچ گاه مخاطبی نخواهم داشت.اما پی بردم که آدم های تنها مانند من زیاد هستند. چه بسا که در میان مخاطبانم باشند کسانی که گوش دل فرادهند به نوشته ام و از افرادی باشند که هر روز آن ها را میبینم و نمی توانم لام تا کام حرف بزنم...

قدرت عجیبی دارد نوشتن برای افراد نا آشنا. افرادی که نمی دانند کیستی و فقط از روی نوشته ت که از ته دلت برآمده تو را می شناسند و تجارب خود را با تو به اشتراک می گذارند.

شاید هیچوقت باورم نمی شد که وبلاگ نویسی باعث شود بهتر درس بخوام ، بهتر رژیم غذایی ام را دنبال کنم ، با خدای خود بیشتر خلوت کنم و به کتاب خوانی روی بیاورم!

آنقدری که تصمیم گرفتم کتابهای خاک خورده ی کتاب خانه ام را بخوانم و نقد و نظری در حد توان کج و کوله ام به اشتراک بگذارم در وبلاگم ( منتظر باشید).

ددر نهایت اینکه وبلاگ نویسی گامی شده برای خودشناسی ام!

دوباره به دنیای سحرانگیزم بازگشتم!

مبارکم باشد!


۴ نظر
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۵ فروردين ۱۴:۳۰
سلام
خوش برگشتین :)
موفق باشید
بهار نارنج
۲۵ فروردين ۱۵:۴۹
سلام هیوا جانم
من هم وبلاگ رو به اینستاگرام ترجیح می دم. :)
کتاب ها رو که خوندی بیا و به منم معرفیشون کن.توی قسمت معرفی کتاب وبلاگم.می دونی،من عاشق کتابم و خواهم بود.دلم می خواد با کتاب های جدید آشنا بشم.حتی کتاب های کودکانه. ^_^
راستی،مبارکت باشد. :)
چه گل قشنگی.گل های رز قرمز رو دوست دارم.ببینم عکس این گل رو خودت گرفتی؟

پاسخ :

سلام عزیزم ❤
چشم.حتما حتما حتما ❤
ممنون از همراهی
اره خودم گرفتم. برای حیاط مادربزرگمه.
حوا ...
۲۵ فروردين ۱۹:۱۲
هیوا دختره یا پسر؟! :)

پاسخ :

من دخترم^-^
اما هیوا هم اسم دختره هم پسر
منو
درباره من
دست از طلب ندارم تا کام من برآید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پیوندهای روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان